Jadran – Novi certifikat za nova tržišta

In Iz zemlje
jadran

Jadran d.d. iz Crikvenice, turistička tvrtka koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, u smjeru realizacije strateškog plana poslovanja do 2025. godine koji predviđa obogaćivanje objekata u vidu turističke ponude više dodane vrijednosti, ušla je u proces certifikacije halal kvalitete svojih hotela.

U suradnji s Centrom za certificiranje halal kvalitete koji djeluje u sklopu Islamske zajednice u Hrvatskoj prošli je tjedan pokrenut edukacijski seminar za zaposlenike. Kuhari, konobari, recepcionari, djelatnici domaćinstva, direktori hotela, djelatnici odjela marketinga i prodaje i odjela nabave, sveukupno stotinjak djelatnika Jadrana d.d. upoznali su se s osnovnim religijskim komponentama Islama koje su odavno postale sastavni dio kulture i tradicije.

Obzirom da halal turizam na globalnom nivou predstavlja značajan udio koji u globalnoj sezoni premašuje brojku od 140 milijardi američkih dolara, onda ni ne čudi kako su se europske turističke perjanice već odavno prilagodile takvoj potražnji. Od europskih destinacija turisti iz islamskih zemalja najčešće posjećuju Francusku i Italiju. Te dvije predvodnice europskog turizma odavno su shvatile kako im upravo ta turistička niša donosi značajne prihode, te su se već poodavno prilagodile svojim gostima muslimanske vjeroispovijesti. Certificiranje halal proizvoda i uslužnih djelatnosti povećalo je značajno njihovu konkurentnost, ali je istodobno i europskim proizvođačima hrane otvorilo istočna tržišta.

”Produbljivanjem znanja i širenjem ponude Jadran d.d. želi ići u korak sa svjetskim turističkim trendovima te upravo na taj način želimo dati odgovor na sve vrste zahtjeva i želja različitih gostiju koji dolaze ili će doći na našu rivijeru. Ovo je isto tako prilika svima nama da zajedno naučimo i usvojimo nešto novo, te tako Crikvenici pružimo priliku da proširi svoju ponudu i na goste sa velikog halal tržišta. No, ovo je i prilika našim dobavljačima i partnerima da uz naš razvoj i oni prošire i prilagode svoje proizvode i usluge te tako postanu konkurentniji i na puno širem tržištu. Širenjem ponude i usvajanjem novih znanja i vještina stvaramo dodanu vrijednost od koje naša zajednica može imati samo koristi” izjavio je Dino Manestar predsjednik Uprave Jadran d.d.

Prema globalnim statistikama Svjetske turističke organizacije halal gosti na svojim odmorima troše u prosjeku 1700 američkih dolara što je za 500 dolara više od uobičajenog europskog gosta.

Proces certifikacije halal kvalitete u Jadranu d.d odvijat će se kontinuirano u slijedećih nekoliko mjeseci tako da će hoteli biti spremni u predstojećoj sezoni dočekati goste koji traže znak halal kvalitete.

You may also read!

Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...
tsmc

Skok prihoda i dobiti tajvanskog proizvođača čipova na početku godine

Tajvanski proizvođač čipova TSMC izvijestio je u četvrtak o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, istaknuvši da je

Read More...
Rastuća potražnja za vezovima: D-marin se širi kako bi ispunio globalne potrebe

Rastuća potražnja za vezovima: D-marin se širi kako bi ispunio globalne potrebe

Kao odgovor na rastuću globalnu potražnju za vezovima za superjahte, D-Marin sada u okviru svoje ponude premium marina nudi

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design