Jana dobitnica nagrade Coolest Brand Award

In Brandovi
jamnica

Prema odabiru generacije Z prirodna mineralna voda Jana drugu je godinu zaredom na virtualnoj dodjeli nagrada Coolest Brand Awards 2021 osvojila prvo mjesto – proglašena je najboljom u kategoriji pića tj. negazirane vode te je tako potvrdila titulu najcool brenda u 2020. godini. Nagradu dodjeljuju 24sata i platforma JoomBoos, najbrže rastuća mreža YouTube kanala u Hrvatskoj.

Generacija Z je generacijska skupina rođena između kasnih 1990-ih i početka 2010-ih godina koju obilježava odrastanje nakon pojave interneta i tijekom uspona pametnih telefona. Za razliku od prijašnjih generacija, generacija Z provodi mnogo više vremena na mreži te su povezaniji s pametnim uređajima. Istraživanje o različitim aspektima života generacije Z; od njihovih medijskih navika, praćenja video sadržaja i influencera, korištenja mobitela, aplikacija za komunikaciju i kupnju, kao i o stavovima prema brendovima zajedno su proveli IPSOS i Joomboos, te su u anketiranje bili uključeni ispitanici iz cijele Hrvatske.

Istraživanje je pokazalo da pripadnici ove jedinstvene „digital native“ generacije, kada je riječ o prirodnoj mineralnoj vodi, najradije biraju i preporučuju vodu Janu.

Najvažnije obilježje mladih ljudi rođenih između 1995. i 2011. godine, tzv. generacije Z, jest digitalizacija. Stoga je ispitivanje provedeno on line, na više platformi, a odabrani su najcool brendovi u kategorijama hrane, pića, osobne njege, mobitela, operatera i shopping centara.

Bez obzira na razlike koje svaka nova generacija donosi, ovo istraživanje dokazuje da je kvaliteta svima jednako važna, da mladi smatraju da je prirodno i zdravo baš cool i da su svjesni važnosti bogatstva prirode sadržane u boci kristalno čiste prirodno mineralne vode Jana.

You may also read!

Predstavnici PBZ-a i Yellow Submarinea

PBZ i Intesa Sanpaolo Grupa uspješno pokrenuli inicijativu mini obveznica s društvom Yellow Submarine

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka supsidijara (ISBD) Intesa Sanpaolo Grupe, uspješno je nastupila kao jedini agent

Read More...
marija-sculac

Digitalna transformacija i pametna rješenja za grad po mjeri čovjeka

Gradovi su iznimno važni pokretači ekonomskih aktivnosti, gospodarskog rasta i napretka, ali i jedna od najkritičnijih i najzahtjevnijih karika

Read More...
Uskoro 500 tvrtki obvezno izvještavati o održivosti

Zakonske izmjene: Uskoro 500 tvrtki obvezno izvještavati o održivosti

Izmjene regulative ekskluzivno predstavljene polaznicima ESG akademije HGK Direktiva o korporativnom izvještavanju o održivosti, tzv. CSRD Direktiva, je s 1.1.2024.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design