JANAF i dalje rekordno – povećana dobit 18%

In Tvrtke i tržišta
janaf

JANAF d.d., kao Društvo koje kotira na Zagrebačkoj burzi, objavio je 30. listopada 2018. godine, nerevidirane, konsolidirane i nekonsolidirane Financijske izvještaje za razdoblje od 1. siječnja do 30. rujna 2018. godine.

U prvih devet mjeseci 2018. godine JANAF d.d. nastavio je s izvrsnim poslovnim rezultatima te je ostvario bruto dobit u iznosu od 278,1 mil. kuna što je porast od 18,0% u odnosu na prethodnu godinu i neto dobit u iznosu od 228,1 mil. kuna, što je također porast od 18,0% u odnosu na prethodnu godinu.

Ostvareni su ukupni prihodi u iznosu od 537,5 mil. kuna što je rast od 1,6% u odnosu na prethodnu godinu. Ukupni rashodi ostvareni su u iznosu od 259,4 mil. kuna i manji su za 11,6% od ostvarenih u istom razdoblju prošle godine.

Daljnje usmjeravanje prema izvozu i otvaranje prema inozemnim tržištima rezultiralo je time da je od ukupno ostvarenih poslovnih prihoda u 2018. godini, 66,0% ostvareno je od poslovanja s inozemnim kupcima.
Financijski pokazatelji Društva pokazuju iznadprosječne vrijednosti – stopa EBITDA 71,42%, koeficijent ekonomičnosti 2 te koeficijent zaduženosti 0.

JANAF nastavlja s investicijskim ulaganjima te će do kraja godine završiti projekt izgradnje novih spremnika za skladištenje i blending nafte i tako povećati kapacitete za 240 000 m3 .

„U proteklom razdoblju nastavili smo s ekonomičnim investicijama što je rezultiralo zadovoljavajućim poslovnim financijskim rezultatima. Povećali smo prihode, smanjili rashode. To je formula za održavanje dobrih poslovnih rezultata u kontinuitetu“ istaknuo je predsjednik Uprave JANAF-a dr. sc. Dragan Kovačević.

You may also read!

Započela gradnja Verne tvornice autonomnih električnih vozila u sklopu VGP Parka Zagreb

Započela gradnja Verne tvornice autonomnih električnih vozila u sklopu VGP Parka Zagreb

Na 28,500 kvadratnih metara unutar novog poslovnog parka VGP Park Zagreb u Lučkom kraj Zagreba, započela je gradnja prve

Read More...
Pan-pek

Pan-pek otvara novo poglavlje u svijetu krafni

Najbolja krafna je topla krafna i to ona na kojoj su odrasle generacije. Pan-pek Krafneraj na zagrebačkoj Ilici 52, svaki

Read More...
placanje-e-racun

Mobitel kao novčanik: 81% Hrvata želi njime plaćati, a 4% bi ugradilo čip u tijelo

Istraživanje Mastercarda pokazuje da je više od pola Hrvata zadovoljno digitalizacijom, a na inovacije su najspremnije mlađe generacije. Hrvati na

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design