Janaf i Lidl novi nosioci standarda MAMFORCE

In Zaposlenost / plaće
mamforce

Jadranski naftovod (Janaf) i Lidl Hrvatska novi su nositelji standarda MAMFORCE koji se dodjeljuje tvrtkama koje se odgovorno ponašaju prema zaposlenicima i olakšavaju usklađivanje privatnih i poslovnih obveza zaposlenim roditeljima, posebice majkama.

Obje tvrtke pokazale su odgovoran odnos prema zaposlenicima, a u sljedećih godinu dana planiraju dodatno poboljšati uvjete rada kako bi olakšale usklađenje privatnih i poslovnih obaveza zaposlenim roditeljima, posebno zaposlenim majkama koje još uvijek snose najveći dio obiteljskih obaveza koje se klasificiraju kao dodatni neplaćeni rad, ističu u Institutu Zaposlena mama koji dodjeljuje standard.

Napominju kako Janaf, prva tvrtka u pretežito državnom vlasništvu koja je svojim praksama zaslužila MAMFORCE standard, na pozicijama srednjeg menadžmenta ima 42 posto žena, što je vrlo dobar postotak u odnosu na ukupan udio žena u kompaniji (22 posto).

LIdl Hrvatska zapošljava 72 posto žena, a niska stopa izostanka s posla ukazuje na zadovoljstvo zaposlenika te dobru organizaciju , kaže se uz ostalo u objašnjenju dodjele standarda.

Državni tajnik u Ministarstvu za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku Marin Strmota, na dodjeli je kazao kako iskustva razvijenih zemalja koja vode računa o vlastitom demografskom razvoju pokazuju kako uključivanje žena na tržište rada koje prati kvalitetno usklađivanje privatnih i poslovnih obveza, rezultira boljim demografskim trendovima.

U konačnici od takve situacije profitiraju i poslodavci koji imaju zadovoljne i produktivnije radnike“, rekao je Strmota.

Predsjednica Instituta Zaposlena mama Dijana Dešković kazala je kako dodjela MAMFORCE standarda Lidlu pokazuje da je i u maloprodaji, koja je prema istraživanjima najnezahvalnija za žene i obitelj, moguće biti odgovoran poslodavac koji osigurava sigurno radno mjesto, bezbrižan rodiljni i roditeljski dopust i organizaciju posla koja osigurava odgovorno roditeljstvo.

Ona upozorava da žene prosječno provode svaki dan tri do šest sati u nekom obliku neplaćenog rada, a muškarci između pola i dva sata, što znači da se razlika u utrošenom vremenu kreće dva do 10 puta više za žene u odnosu na muškarce. Prema iznesenim podacima, u Austriji i Italiji žene rade oko 200 posto više nego muškarci, a u Sloveniji 72 posto više. Prosjek neplaćenog rada žena za zemlje OECD-a je 136 sati više rada mjesečno, što je oko 4,5 sata dnevno. (H)

You may also read!

wall

Svjetske burze porasle, inflacija u SAD-u popušta

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna porasle jer inflacija u SAD-u popušta, pa se očekuje da će

Read More...
nekretnine

Poduzetnici Zagrebačke županije sa 632,1 milijunom eura neto dobiti

Poduzetnici Zagrebačke županije u 2023. su ostvarili konsolidiranu neto dobit od 632,1 milijun eura, što je rast od 63,7

Read More...
Novim zakonom više poduzeća obvezno izvješćivati o održivosti

Novim zakonom više poduzeća obvezno izvješćivati o održivosti

Sabor je danas potvrdio predložene izmjene i dopune Zakona o reviziji, Zakona o računovodstvu te Zakona o tržištu kapitala.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design