Japan Tobacco kupuje rusku kompaniju Donskoy Tabak

In Vijesti iz svijeta
jti

Japan Tobacco postigao je dogovor o kupnji ruske kompanije Donskoy Tabak za oko 90 milijardi rubalja (1,56 milijardi dolara) kako bi ojačao vodeću poziciju na trećem tržištu duhana u svijetu.

Tvrtka među čijim su brendovima cigarete Winston i Camel objavila je da će s Donskoy Tabakom povećati udio na ruskom tržištu na 40 posto i time gotovo trenutno povećati dobit.

Donskoy Tabak s približno 7-postotnim tržišnim udjelom četvrta je duhanska kompanija u Rusiji, a njezine najpoznatije marke su Donskoy Tabak, Kiss i Play.

Dovršetak sporazuma očekuje se početkom trećeg tromjesečja fiskalne 2018. godine nakon ishođenja odobrenja regulatora.

Japan Tobacco treći je proizvođač cigareta u svijetu a u potragu za prekomorskim partnerstvima krenuli su zbog slabije prodaje u Japanu. Novi izvršni direktor izjavio je Reutersu u siječnju kako rade na nekoliko mogućih transakcija, nakon što su lani na akvizicije u Aziji utrošili oko dvije milijarde dolara.

Japan Tobacco i tvrtke njegova ranga – Philip Morris International, British American Tobacco i Imperial Brands – muku muče sa slabijom prodajom budući da sve više ljudi odustaje od pušenja. Konsolidacija toga sektora je očekivana, posebno nakon što je prošle godine BAT preuzeo Reynolds American.

Rusko duhansko tržište vrijedno više milijardi dolara, kojim dominiraju strane kompanije, posljednjih se godina našlo pod većim pritiscima zbog postroženih propisa. Od 2013. godine ruska je vlada ograničila prodaju cigareta, zabranila oglašavanje i sponzorstva duhanskih tvrtki za raznovrsna događanja, te zabranila pušenje na javnim mjestima i podigla trošarine, podsjeća Reuters. (H)

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design