Jesenski Högl party u NAMA-i obilježio je više od 20 godina uspješne suradnje

In Tvrtke i tržišta
hogl

Robna kuća Nama i poznati austrijski brend cipela Högl organizirali su event kojim su obilježili više od dva desetljeća suradnje.

Prijelazne jakne, toplija obuća i žuto lišće na ulicama Zagreba već su nam odavno najavili jesen, pa je njene tonove kultna zagrebačka robna kuća NAMA odlučila pretočiti u tematiku još jednog eventa. Ovoga puta riječ je o proslavi suradnje s poznatim austrijskim brendom kvalitetnih cipela Högl, povodom čega je jučer održan jesenski party u prostorima NAMA-e u Ilici 6.

„Izuzetno uspješna suradnja Högla i NAMA-e traje već preko 20 godina, stoga smo organizirali ovaj jesenski event, ne samo kako bismo proslavili obljetnicu, već i tradicionalno predstavili jesensko zimsku kolekciju ovoga brenda“, izjavila je Brankica Filipaj Mišić, Izvršna direktorica nabave i marketinga robne kuće NAMA.

Uspješna suradnja između zagrebačke robne kuće i austrijskog brenda traje više od 20ak godina, a donijela je, ne samo značajne vrijednosti koje će se njegovati i u idućim godinama, već i mnoštvo prilika za rast i razvoj brenda i ove robne kuće. Eventu je prisustvovao Walter Breuer, Globalni direktor prodaje Högla, koji je zahvalio svima na dolasku te naglasio koliko je zadovoljan suradnjom i prezentacijom nove kolekcije.

Högl je svojom sezonskom obućom već napunio police robne kuće pa su se posjetitelji mogli upoznati s asortimanom koji im donosi Höglova ovogodišnja jesensko / zimska kolekcija. Emocija, evolucija, ekscentričnost, fokus na detalje i naglasak na bojama tematski su trendovi kolekcije za 2022. / 2023. godinu, a riječi koje opisuju kvalitete ove obuće su izražaj, profinjenost, udobnost i funkcionalnost.

“Joie de vivre” izreka je koja karakterizira novu Högl kolekciju. Dani hladnog minimalizma su iza nas, došla je nova, veselija faza, faza buđenja, osobnog razvoja i novih ostvarenja. U skladu s tim, Högl ove sezone utjelovljuje svježe, nove trendove, a modernim materijalima i detaljima postiže snažan izgled. Udobnost je dalje najveći prioritet, uz dodani glamurozni izgled te funkcionalnost koja je zimi izrazito važna. Od Weekend kolekcije, koja se može nositi u gotovo svim prilikama, do glamurozne, svjetlucave elegancije uz neizostavnu udobnost nošenja – to je Högl!”, naglasila je Daniela Živković, Area managerica Högla.

Mediji i uzvanici na ovoj su proslavi mogli uživati u personaliziranim slasticama brenda Högl te se opustiti uz zvukove DJ Idris. Trenutak iznenađenja bila je operna diva Antonella Malis, koja već tradicionalno nastupa na Högl eventima, a svojim je iznimnim glasom i izvedbom upotpunila atmosferu ovog čarobnog jesenskog eventa koji obilježava divnu suradnju.

You may also read!

Globalna utrka u generativnoj AI: Kina vodi u korištenju, SAD u implementaciji, dok Europa kaska

Globalna utrka u generativnoj AI: Kina vodi u korištenju, SAD u implementaciji, dok Europa kaska

Vođe su zabrinuti zbog nedostatka razumijevanja, poslovne strategije te nedovoljne količine podataka i pripremljenosti za regulaciju; dok su primarni

Read More...
IKEA povlači određene VARMFRONT prijenosne punjače zbog opasnosti od požara

IKEA povlači određene VARMFRONT prijenosne punjače zbog opasnosti od požara

IKEA potiče sve kupce koji posjeduju VARMFRONT prijenosni punjač od 10 000 mAh (broj modela E2038) s oznakom datuma

Read More...
Najmasovniji skok u more nastavlja tradiciju dobre zabave i pomaganja zajednici

Najmasovniji skok u more nastavlja tradiciju dobre zabave i pomaganja zajednici

Petnaesti skok sa zadarske rive, dm Zadar jump, održat će se u subotu 27. srpnja na zadarskoj rivi, najavljeno

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design