JGL kapitalizirao vodeće tržišne pozicije svojih brendova u segmentima dermatologije i ženskog zdravlja u Rusiji

In Tvrtke i tržišta
jgl

Farmaceutska tvrtka JGL d.d. prodala je svoj ruski portfelj proizvoda brenda D-Panthenol i proizvode iz segmenta ženskog zdravlja mađarskom Egis Pharmaceuticals-u. Osim prodaje brendova, poslovni odnos uključuje i nastavak proizvodnje svih proizvoda iz ugovora u riječkom pogonu JGL-a.

Odluka o prodaji proizvoda brendova D-Panthenol, Vagilac, Feminal i Folacin na ruskom tržištu iskorak je u implementaciji strategije JGL-a, kao i snažnijoj orijentaciji na ključna terapijska područja – respiratorno i oftalmičko.

Nastavljamo fokusirati se i jačati strateške segmente u kojima smo već dokazali konkurentnost na globalnom tržištu. Naša izvozna orijentacija, kojoj su temelj stabilne pozicije na najvažnijim izvoznim tržištima, posebice ruskom, i dalje je ključna okosnica dugoročnih planova rasta i razvoja tvrtke. Usprkos otežanim tržišnim okolnostima koje utječu na sve proizvođače, u Rusiji zadržavamo dobre rezultate prodaje, a naši brendovi Aqua Maris i Dramina i dalje su lideri u nasal saline segmentu, odnosno području antiemetika“, riječi su Ive Usmianija, predsjednika Upravnog odbora.

Kroz nedavno instaliranu, naprednu tehnološku platformu sterilnih sprejeva i očnih kapi, te tehnologiju Bag-on-Valve, unutar kompleksa JGL Pharma Valley, JGL kupcima želi ponuditi visokokvalitetne proizvode s dodanom vrijednošću, te ojačati svoje pozicije na velikim izvoznim tržištima, od kojih je ključno rusko. Tvrtka je u Rusiji prisutna od 1998. godine i tijekom tih godina izgradila je bliske odnose s liječnicima i farmaceutima, kao i pacijentima.

Danas JGL zauzima visoko 38. mjesto na rang listi od dvije tisuće kompanija na ruskom OTC tržištu, dok je brend Aqua Maris lider u nasal saline segmentu. Najnovije partnerstvo s Egisom dodatna je potvrda stručnih znanja JGL-ovih zaposlenika i proizvoda čija je europska kvaliteta rezultirala velikim brojem lojalnih i zadovoljnih partnera i kupaca.

Prihod ostvaren prodajom ruskog portfelja proizvoda tvrtka će dijelom iskoristiti za smanjenje kratkoročnih i dugoročnih financijskih obveza, a dijelom uložiti u razvoj proizvoda s dodanom vrijednošću i njihovu marketinšku promociju.

Ne isključujemo mogućnost da dio prihoda uložimo u ciljane akvizicije, stoga kontinuirano pratimo i evaluiramo prilike u strateškim područjima, na odabranim tržištima.“, zaključuje Usmiani.

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna pao, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica prošloga tjedna pale jer se očekuje usporavanje rasta američkog gospodarstva, dok su europski

Read More...
Valamar

Poduzetnici u turizmu upozoravaju na otežano zapošljavanje stranaca

Turistički poduzetnici upozoravaju ovih dana na poteškoće u zapošljavanju stranih radnika zbog nove regulative, žaleći se da će to

Read More...
Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design