JUICEFAST – veliki rast B2B segmenta

In Promocije / novi proizvodi
JUICEFAST

Juicefast je inovativna tvrtka koja se ističe u proizvodnji i distribuciji zdravih sokova i obroka. Osnovana s misijom promicanja zdravijeg načina života, Juicefast je postao poznat po svojim prirodnim proizvodima koji ne sadrže aditive, konzervanse, ni dodane šećere. Proizvodi su kreirani u suradnji s nutricionistima kako bi se osigurala optimalna nutritivna vrijednost, čime se korisnicima omogućuje da uživaju u zdravim i ukusnim sokovima te obrocima koji podržavaju njihovo opće zdravlje i dobrobit.

Juicefast je počeo kao mali startup fokusiran na sokove za detoksikaciju, poboljšanje energije, probave i imuniteta, ali je brzo proširio svoj asortiman uključujući gotove, nutritivno izbalansirane obroke i veća pakiranja sokova prilagođena poslovnom sektoru. Uvođenjem B2B modela, Juicefast je uspio proširiti svoje tržište na restorane (Square one), hotele i kafiće, kao i na korporativne klijente (Rimac, Kaufland i Studenac), uspješno se pozicionirajući u B2B segmentu.

Rezultati ovog poteza nadmašili su sva očekivanja. Rast B2B segmenta poslovanja bio je brz, a Juicefast je ponudio inovativna rješenja poput većih pakiranja soka od 5 litara i praktičnih bočica od 330 ml, što je idealno za ugostitelje. Ovo im omogućuje da bez brige o količini i svježini voća u svojim objektima, uvijek imaju ponudu zdravih cijeđenih sokova. Također, zdravi sokovi su se pokazali kao izvrstan dodatak ponudi u salonima za uljepšavanje (Manuela Picard), fitness centrima (Speedfit, Body & mind, F45, Fire body, Anatomska centrala) i wellness objektima.

Juicefast je također uveo liniju gotovih obroka namijenjenih uredima i tvrtkama, dizajniranih za dinamičan životni stil. Svaki obrok sadržava esencijalne hranjive tvari i koristi HPP tehnologiju za produženje njihove svježine. Ovi obroci su gotovi za samo dvije minute, što omogućava zaposlenicima da uživaju u hranjivom obroku unatoč ograničenom vremenu za pauzu, a mogućnost ranijih narudžbi dodatno skraćuje vrijeme čekanja.

Suradnja s poslovnim partnerima raste jer sve više prepoznaju vrijednost Juicefast proizvoda u osiguranju zdravih i uravnoteženih obroka tijekom radnog dana. Ovo jasno pokazuje kako autentičnost i strast u poslovanju mogu generirati pozitivne odgovore na tržištu, motivirajući Juicefast da nastavi pružati iznimnu kvalitetu i uslugu.

Marko i David Dravinec
Marko i David Dravinec

You may also read!

wall

Na Wall Streetu novi rekordi, europske burze oštro pale

Na Wall Streetu je prošloga tjedna S&P 500 indeks dosegnuo rekordnu razinu, kao i Nasdaq, zahvaljujući snažnom rastu cijena

Read More...
benzin

Procjene o opskrbi podigle cijene nafte iznad 83 dolara

Cijene nafte prekoračile su u petak na međunarodnim tržištima 83 dolara budući da su procjene o nedostatnoj opskrbi pred

Read More...
turizam

Hrvati na putovanja potrošili 2,6 mlrd eura

Stanovnici Hrvatske u 2023. su na višednevna putovanja po Hrvatskoj i inozemstvu potrošili gotovo 2,2 milijarde eura, a na

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design