JYSK Life Club: U Zagrebu održana radionica izrade Mood boarda

In Tvrtke i tržišta
JYSK Life Club

Međunarodni maloprodajni lanac JYSK okupio je tridesetak sudionika u Veleučilištu Algebra na prvoj „JYSK life club“ radionici na temu izrade Mood boarda. Zagreb je tako postao prvi grad u Hrvatskoj u kojem se održala prva u nizu radionica, a koje se planiraju održavati na razne zanimljive teme prema interesu polaznika.

”JYSK Life Club koncept radionica promiče vrijednosti vezane za kvalitetu života, dizajna, danske kulture te aktivacije zajednice kroz različite društveno odgovorne projekte. Osnovna ideja je potaknuti obitelji i krug prijatelja na zajedničko provođenje vremena i druženje uz odmak od užurbane svakodnevnice, bez obzira bilo to uređenja interijera na svoj autentičan i jedinstven način ili da nam se pridruže kroz različite društveno odgovorne projekte. Veseli nas pokretanje novog trenda i vjerujemo da je pred nama još mnogo zajedničkih druženja vezano na teme koje su zanimljive našim kupcima”, izjavila je Zvjezdana Novak, Sales & Marketing Manager JYSK Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija.

Kupci koji su se prijavili na radionicu preko društvenih mreža JYSK-a uživali su pod kreativnom palicom moderatorice Irene Zrinski koja im je za početak ukratko pojasnila koncept izrade Mood boarda te provela kroz osnovne stilove uređenja interijera. Uz to, okupljeni su imali prilike čuti sve o nova tri JYSK trenda za uređenje doma za sezonu proljeće i ljeto 2020. godine te se okušati u izradi svog vlastitog Mood boarda. U samo 90 minuta nastali su originalni radovi koji će im koristiti kao podloga za naredne projekte preuređenja domova.

Svi Mood boardovi nastali su personaliziranom kombinacijom materijala i dezena uklapanjem dekoracija i ukrasa, a svatko je naravno, dodao i osobnu notu kako bi doživljaj bio još posebniji.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design