PIK Vrbovec šunke potvrdile status najprodavanijih na hrvatskom tržištu prema Nielsen istraživanju

In Istraživanja
pik_sunke_plata

Prema najnovijim istraživanjima provedenim od strane The Nielsen Company, renomirane agencije koja prati tržišne trendove i potrošačke preferencije, PIK Vrbovec ponovno se istaknuo s asortimanom šunki. Analiza tržišta otkrila je da su upravo šunke ovog domaćeg proizvođača *najprodavaniji proizvod u svojoj kategoriji, koji ćete na policama prepoznati po crvenoj oznaci „No 1 brand šunki“ istaknutoj na svim pakiranjima narezaka što potvrđuje visok stupanj povjerenja i zadovoljstva među potrošačima.

Zašto su PIK Vrbovec šunke omiljeni izbor?
Široka paleta šunki PIK Vrbovca ističe se kvalitetom i okusom, a sve šunke pripremaju se prema visokim standardima koji osiguravaju prepoznatljiv okus i miris. Upravo zbog tih karakteristika, PIK šunke uspijevaju zadržati povjerenje potrošača te su često prvi izbor kako u svakodnevnim, tako i u svečanim prigodama.
Posvećenost kvaliteti, pažljiv odabir sastojaka i stalna kontrola cijelog proizvodnog procesa rezultiraju proizvodima koji su prepoznati na domaćem tržištu, a najprodavanije šunke s No 1 oznakom su Kuhana šunka i Šunka u ovitku, Fina, Delikates i Pečena šunka od svinjetine te Classic, Pečena, Dimljena i Mediteranska šunka od puretine.

Važnost istraživanja The Nielsen Company
The Nielsen Company je globalno priznata istraživačka agencija te se njihova istraživanja smatraju standardom za ocjenjivanje uspjeha i pozicije proizvoda na tržištu. Najnovije istraživanje pokazuje da je PIK Vrbovec u samom vrhu što je značajna potvrda kvalitete i važan pokazatelj uspješnog prilagođavanja potrebama potrošača. Takvi rezultati ne samo da osiguravaju poziciju PIK Vrbovca na domaćem tržištu već otvaraju vrata za daljnji razvoj i potencijalno proširenje na nova tržišta.

U vremenu kada potrošači sve više biraju kvalitetu, autentičnost i sigurnost proizvoda, PIK Vrbovec šunke zasluženo drže status najprodavanijih na hrvatskom tržištu.

You may also read!

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...
DM

Donacijom 13.193 eura dm i Kerempuh podržali istraživanje raka prostate

U ponedjeljak 9. prosinca dm i Kerempuh su Institutu Ruđer Bošković predali donaciju u iznosu od 13.193 eura, namijenjenu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design