Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

In HoReCa
Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech – METRO nagrada za najbolji digitalni restoran u Hrvatskoj. Prvi dobitnik ove nove nagrade je restoran Zora Bila iz Splita.

Nagrada Dobar Tech, predstavljana na prošlogodišnjim Danima hrvatskog turizma, ima za cilj skrenuti pozornost na važnost digitalizacije za budućnost ugostiteljstva i turizma. Cilj nagrade je istaknuti da korištenje digitalnih alata u ugostiteljstvu doprinosi optimizaciji poslovanja, smanjenju troškova te omogućuje bolji odgovor na potrebe gostiju, čije su se navike i očekivanja značajno promijenili u posljednje vrijeme.

“Čestitamo ovogodišnjim pobjedniku, restoranu Zora Bila, koji je pokazao kako najučinkovitije integrirati prednosti digitalizacije u svoje poslovanje. Također, hvala svima prijavljenim restoranima, veseli nas vidjeti veliki broj prijava što nam pokazuje da hrvatski ugostiteljski sektor razumije važnost digitalizacije. METRO će vas nastaviti podržavati i biti partner kakvoga trebate i zaslužujete te ćemo nastaviti razvijati naša digitalna rješenja kako biste se mogli fokusirati na pružanje nezaboravnih iskustava svojim gostima“, izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga METRO Hrvatska

Restorani zainteresirani za sudjelovanje u nagradi Dobar Tech mogli su se prijaviti putem posebne internetske stranice, nakon čega je javnost glasovala za restoran koji smatraju da je najbolje i najučinkovitije primjenio digitalna rješenja u svojemu poslovanju. Potom je stručni žiri, sastavljen od predstavnika METRO-a, Hrvatske turističke zajednice, udruženja JRE Hrvatska i Dobre hrane, ocijenio razinu digitalizacije na tri razine: inovativnost u digitalizaciji, digitalizacija poslovanja i digitalna vidljivost. Uz to, procijenjeno je kako primjena digitalnih alata utječe na iskustvo gosta te doprinosi učinkovitosti osoblja i poboljšanju komunikacije s gostima.

METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. Nakon više od dvadeset godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu opslužuje oko 25 posto potreba tog tržišta. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.

You may also read!

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...
DM

Donacijom 13.193 eura dm i Kerempuh podržali istraživanje raka prostate

U ponedjeljak 9. prosinca dm i Kerempuh su Institutu Ruđer Bošković predali donaciju u iznosu od 13.193 eura, namijenjenu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design