Kako hrvatska skladišta idu ukorak s trendovima

In Logistika
Kako hrvatska skladišta idu ukorak s trendovima

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025. godine. Gledano po vrsti robe, u skladištima dominiraju FMCG segment, zatim elektronika, moda, sve potrebno za HoReCa kanale te bijela tehnika i e-commerce, odnosno roba specifična za industrije koje karakteriziraju visoka potražnja i stalna potreba za učinkovitim logističkim rješenjima.

Globalni trendovi u logistici preslikani na lokalno okruženje
Ovakav rast potražnje za skladišnim prostorom iziskuje sve veću potrebu za automatizacijom kako bi se osigurali učinkovitost, smanjenje troškova i konkurentnost. Projekcije pokazuju da bi u više od 50.000 skladišta do 2025. globalno moglo raditi 4 milijuna komercijalnih robota. Takav trend automatizacije i tehnološkog napretka ne zaobilazi ni Hrvatsku, a tvrtka cargo-partner Hrvatska aktivno razmatra mogućnosti automatizacije procesa, usklađujući se s globalnim trendovima.

Otvorenje logističko-distributivnog centra sa 17.500 m² skladišnog prostora u Zagrebu samo je jedan primjer predanosti u zadovoljavanju rastuće potražnje. Centar, opremljen najsuvremenijom tehnologijom, omogućava pružanje učinkovitih rješenja prilagođenih dinamičnim tržišnim uvjetima.

“Kao predvodnici u logističkom sektoru, u tvrtki cargo-partner kontinuirano težimo izvrsnosti u svakom segmentu našeg poslovanja. Naša posvećenost pružanju personaliziranih i inovativnih logističkih rješenja osnova je našeg uspjeha i rasta. Svjesni smo dinamičnosti tržišta i potreba naših klijenata, stoga neprestano radimo na poboljšanju naših usluga i kapaciteta. Snažan tim stručnjaka, snažna infrastruktura, napredna tehnološka rješenja i personalizirani pristup ključ su uspjeha. Naš pristup ‘Mi to shvaćamo osobno’ odražava našu predanost svakom klijentu i projektu, potvrđujući našu misiju da izgradimo dugotrajne odnose temeljene na povjerenju i kvaliteti″, poručuje Zoran Starčević, generalni direktor cargo-partnera Hrvatska.

Ljudski faktor kao ključ uspjeha
Uz najsuvremenija tehnološka rješenja, tvrtka se ističe i po brizi o zaposlenicima kroz različite programe podrške, edukacija i osiguranja radnog okruženja. Ovakav pristup rezultira visokim zadovoljstvom zaposlenika i smanjenjem fluktuacije.

“Tvrtka cargo-partner Hrvatska ističe se i po brizi o zaposlenicima. Kroz različite programe podrške, edukacije i osiguranja radnog okruženja, o svojim zaposlenicima brinemo se na razne načine. Naš pristup u konačnici rezultira visokim zadovoljstvom zaposlenika te smanjenjem izazova s radnom snagom, što se onda pozitivno odražava na svakog našeg klijenta″, dodaje Zoran Starčević.

Osim standardne pohrane i distribucije, tim stručnjaka tvrtke cargo-partner provodi i detaljna testiranja električnih uređaja, osiguravajući da svaki artikl ispunjava sve standarde prije nego što dođe do krajnjeg kupca. Također, umeću važnu dokumentaciju i garancije. Kroz inovacije, tehnologiju i predanost, skladišta tvrtke cargo-partner postavljaju standarde u logistici, pružajući pouzdane usluge za suvremeno tržište. Pristup koji tvrtka njeguje omogućava brigu ne samo o robi i procesima nego i o ljudima koji s ponosom stoje iza svih rezultata koje ona postiže.

You may also read!

wall

Na Wall Streetu novi rekordi, europske burze oštro pale

Na Wall Streetu je prošloga tjedna S&P 500 indeks dosegnuo rekordnu razinu, kao i Nasdaq, zahvaljujući snažnom rastu cijena

Read More...
benzin

Procjene o opskrbi podigle cijene nafte iznad 83 dolara

Cijene nafte prekoračile su u petak na međunarodnim tržištima 83 dolara budući da su procjene o nedostatnoj opskrbi pred

Read More...
turizam

Hrvati na putovanja potrošili 2,6 mlrd eura

Stanovnici Hrvatske u 2023. su na višednevna putovanja po Hrvatskoj i inozemstvu potrošili gotovo 2,2 milijarde eura, a na

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design