Kako povećati prodaju putem content marketinga?

In Istraživanja
content marketing

Content marketing odnosi se na stvaranje korisnog i relevantnog sadržaja te distribuciju istoga putem raznih digitalnih kanala s ciljem boljeg pozicioniranja na tražilici te privlačenja većeg broja klijenata.

Sadržajni marketing poznatiji pod nazivom content marketing oblik je digitalnog marketinga kojem je cilj angažirati potencijalnu publiku i povećati broj klijenata na temelju kreiranja korisnog i relevantnog sadržaja za područje kojim se bavite.

Radi se o strategiji kojom možete povećati vidljivost vašeg poslovanja, privući veći broj potencijalnih kupaca te u isto vrijeme stvoriti pozitivnu sliku o vašem brendu/usluzi. Ukratko govoreći, https://www.whitepress.com/hr/baza-znanja/1197/sto-je-content-marketing-zasto-je-vazan-i-kako-ga-mozete-iskoristiti omogućuje vam da se istaknete u moru informacija zanimljivim i korisnim sadržajem te da budete na samom vrhu, daleko iznad vaše konkurencije.

Kako content marketing unaprjeđuje poslovanje?

Sadržajni marketing osnova je svakog oblika marketinga, neizostavna je karika u lancu prodaje. Iako je cilj content marketinga prvenstveno informiranje, poticanje interesa kod kupca te stvaranje svijesti o potrebi vašeg proizvoda ili usluge, krajnji učinak se neminovno odnosi na poboljšanje cjelokupnog poslovanja u smislu povećavanja vidljivosti, ali i prodaje.

Pružite vašim potencijalnim kupcima kvalitetan sadržaj. Ne dopustite da se čitajući ga osjećaju kao da su uzalud potrošili dragocjeno vrijeme kojega je ionako premalo. Pokušajte razmišljati na način na koji oni razmišljaju. Stavite se u njihovu kožu, shvatite problem s kojim se suočavaju i pružite im najbolje rješenje. Ako svojim klijentima konstantno nudite koristan i relevantan sadržaj, zasigurno ćete ih zadržati u svojoj blizini.

Kako kreirati content marketing strategiju?

Sada kada znate što je content marketing i razumijete njegovu bit te prednosti koje može donijeti vašem poslovanju, vrijeme je da iz prve ruke saznate kako kreirati i provesti content marketing strategiju.

Analiza ciljane publike

Prvi korak u stvaranju kvalitetne strategije za sadržajni marketing odnosi se na razumijevanje i analiziranje potencijalnih klijenata. Dakle, morate znati tko je vaša publika, što je točno zanima te koji je najbolji način za plasiranje relevantnog sadržaja.

Postavljanje ciljeva

Nakon što se upoznali svoju publiku, definirajte strateške ciljeve. Najčešći ciljevi content marketinga su povećavanje vidljivosti brenda/usluge, povećavanje prometa, edukacija tržišta te proširenje svijesti o vašem brendu. Na kraju je uvijek dobro izgraditi pozitivan odnos između vas i klijenata kako biste ih i u budućnosti potaknuli na korištenje vaših usluga.

Analiza pokazatelja uspješnosti provedene strategije

Prilikom postavljanja ciljeva morate obavezno pratiti ključne pokazatelje uspješnosti provedene aktivnosti. Neki od tih pokazatelja odnose se na promet web stranice, stopa konverzije, interakcije na društvenim mrežama s ciljem utvrđivanja svijesti o robnoj marki i tako dalje.

Određivanje budžeta

Određivanje budžeta je također neizostavni dio content marketing strategije. Teško je ugrubo definirati koliko je poželjno potrošiti na sadržajni marketing; sve ovisi o prirodi i potrebama pojedine tvrtke ili brenda. Mogli bismo reći da se u prosjeku 25-30% sveukupnog financijskog proračuna za marketing izdvaja za content marketing.

Zašto je toliko važna strategija content marketinga?

Izrada strategije koja u potpunosti odgovara vašem poslovanju, ali i ciljanoj publici idealan je način na koji ostajete vjerni svom brendu, a ujedno vaše marketinške kampanje postaju znatno učinkovitije. Jako je važno procijeniti trenutno stanje vašeg poslovanja, a zatim ga „prilagoditi“ prema potrebi. Strategija content marketinga je već pola uspjeha; ostala polovica odnosi se na content marketing u pravom smislu riječi odnosno na plasiranje kvalitetnog sadržaja i informiranje čitatelja.

You may also read!

U Croatia Airlinesu potpisan novi kolektivni ugovor

U Croatia Airlinesu potpisan novi kolektivni ugovor

Croatia Airlines i njezina dva reprezentativna sindikata koji predstavljaju sve grupe radnika nacionalnog avioprijevoznika, SHSZUZ (Samostalni hrvatski sindikat zaposlenika

Read More...
Adris

IFC-ov plavi i zeleni zajam prekretnica za održiviji turistički sektor u Hrvatskoj

IFC-ov plavi i zeleni zajam za održivost od 200 milijuna eura prekretnica je koja će društvu Maistra Hospitality Group,

Read More...
Famar

Regionalni fond ECM Partners koji ima ured i u Zagrebu uspješno razvijao pa sada prodao međunarodnu farmaceutsku tvrtku FAMAR fondu MidEuropa

ECM Partners, vodeća regionalna investicijska tvrtka specijalizirana za ulaganja u tvrtke koje se nalaze u otežanim financijskim ili operativnim

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design