KARL LAGERFELD i Rowenta sa zadovoljstvom predstavljaju novu vrhunsku liniju proizvoda za njegu kose zahvaljujući svojoj vrlo uspješnoj suradnji koja je izvorno pokrenuta još u ožujku 2022. godine. Cijeli asortiman sastoji se od preko 20 proizvoda uključujući najsuvremenija sušila za kosu, uređaje za ravnanje kose, četke za kosu na vrući zrak i uređaje za stiliziranje kose. Asortiman također uključuje i njegu za muškarce, šišače i trimere za bradu.
U ovoj se liniji ističu 3 vodeća proizvoda, prvi u nizu dizajniranih i razvijenih posebno kroz ovo ekskluzivno partnerstvo koji pružaju izvedbu stiliziranja na profesionalnoj razini sa sjajnim rezultatima.
• Sušilo za kosu s vrhunskim profesionalnim motorom koji nudi performanse feniranja na razini frizerskog salona kao i ionsku tehnologiju “Air-to-Care” za povećanje prirodnog sjaja;
• Uređaj za ravnanje kose, izrađena s ugrađenim profesionalnim češljem za postizanje vrhunskih rezultata koji se dobivaju u frizerskim salonima. Osim funkcije ravnanja, tu je ionska funkcija koja smanjuje statičnost i kovrčanje kose, te i obloga Keratin & Glow koji pruža izniman sjaj;
• Rotirajuća četka s vrućim zrakom dizajnirana s Pro Dual motionom koja nudi profesionalne rezultate sušenja s ionskom funkcijom, plus Keratin & Glow obloga za pojačanje prirodnog sjaja kose;
Nova linija za njegu muškaraca sastoji se od četiri vrhunska proizvoda. Osmišljena je za modernog muškarca kako bi mu pomogla u podrezivanju kose i brade.
Svi proizvodi su crne boje i imaju KARL LAGERFELD specifičnu završnu obradu s visokim sjajem Cameo dizajna te crveni KARL LAGERFELD obris koji je prepoznatljiv simbol brenda.
O KARLU LAGERFELDU
Kuća KARL LAGERFELD dijeli ikonsku viziju i estetiku dizajna svog osnivača, Karla Lagerfelda, spojenu sa suvremenim duhom usmjerenim prema budućnosti. Marka slavi njegovu kolosalnu ostavštinu i unosi njegovu strast, intuiciju i neiscrpnu kreativnost u srž svoje DNK.
Prepoznatljiva estetika KARL LAGERFELD spaja parišku klasiku s rock-chic stavom i krojenim siluetama. Njegov portfelj pristupačnih, ambicioznih kolekcija uključuje konfekciju za žene, muškarce i djecu, plus torbe, male kožne proizvode, naočale, obuću, parfeme i svijeće.
Vođeno angažmanom potrošača, impresivno maloprodajno iskustvo KARL LAGERFELD-a uključuje više od 200 monobrand trgovina diljem svijeta, s ključnim lokacijama u Parizu, Londonu, Münchenu, Moskvi, Dubaiju i Šangaju. Marka se dalje povezuje s potrošačima kroz vrhunsku veleprodajnu distribucijsku mrežu u Europi, Bliskom istoku i Aziji. Globalna vodeća trgovina na KARL.COM doseže 96 zemalja.
O SEB GRUPI
U Rowenta, robnoj marki osnovanoj u Njemačkoj 1909. godine, zadovoljavamo potrebe zahtjevnih žena i muškaraca kombinirajući performanse koje jamče savršene rezultate sa značajkama koje brinu o vama.
Svakodnevno inoviramo s novim aparatima koji njeguju vašu kosu, bradu i kožu, jer znamo da briga o vama otkriva vaš vlastiti stil. S Rowentom živite svoj stil kroz njegu.
Rowenta, marka koja uvodi inovacije za vas, a također i za vaš dom s uređajima koji izglađuju i čiste svu vašu odjeću, učinkovitim, tihim usisavačima kojima se lako rukuje i proizvodima koji poboljšavaju kvalitetu zraka u zatvorenom prostoru, kako biste se osjećali dobro u duši, u tijelu, u kući.
Konstantno nastojimo optimizirati potrošnju resursa u razvoju i korištenju naših proizvoda kako bismo Rowentin učinak učinili održivijim. Performansa koja uvijek daje najbolje rezultate i olakšava vam život svaki put i na duže vrijeme.