Karlovac lani s 15 posto više turističkih dolazaka i 24 posto više noćenja

In Iz zemlje

Karlovac je prošle godine posjetilo više od 50 tisuća turista, što je 15 posto više nego 2018. godine, a ostvarili su gotovo 83 tisuće ili 24 posto više noćenja, objavila je u četvrtak karlovačka Turistička zajednica, iz koje najavljuju aktivnosti na produljenju boravka turista i razvoju novih proizvoda.

Po podatcima sustava eVisitora, 2019. godine u Karlovcu je ostvareno 50.168 dolazaka turista te 82.839 noćenja. Iz karlovačke Turističke zajednice ističu i veći broj domaćih turista, kojih je lani bilo 8783, ili 28 posto više u odnosu prema 2018. godini. Među strancima najviše su noćenja ostvarili turisti iz Republike Koreje, Njemačke, Poljske, Češke i Italije.

U priopćenju se ističe da je prošla godina Karlovcu donijela mnoge kvalitetne pomake, projekte i priznanja te da je taj grad bio u finalu za izbor najuspješnije destinacije kontinentalnog turizma Republike Hrvatske. ‘Zvjezdano ljeto’ i ‘Dani piva’ u novom su ruhu pozicionirali Karlovac na kartu velikih i važnih nacionalnih manifestacija. Tijekom cijele godine mnogi su drugi događaji utjecali na povećanje turističkog prometa te na brendiranje grada kao ‘mjesta susreta i atraktivne turističke destinacije’, ističu iz Turističke zajednice grada Karlovca.

Karlovac je kao turistički atraktivno odredište vidljiviji i zahvaljujući novome marketinškom pristupu i provedbi Strategije digitalnog marketinga grada Karlovca, stoji u priopćenju.

Direktorica Turističke zajednice grada Karlovca Marina Burić ističe da su počeli provoditi i projekt integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji (IQM Destination Karlovac), koji je uvršten u Strategiju razvoja turizma grada Karlovca od 2012. do 2020.

“Aktivnosti u sklopu tog projekta nastavljaju se i ove godine, radit će se na produljenju boravka turista, razvoju novih proizvoda, povezivanju dionika u destinaciji, pojačanom marketingu te poticanju izvrsnosti jer izvrsne rezultate u 2019. godini doživljavamo kao obvezu i spremni smo krenuti vrlo aktivno u realizaciju zacrtanih aktivnosti”, ističe Burić, koja vjeruje da “rezultati neće izostati”. (H)

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design