Kaufland ponovno nagrađuje svoje zaposlenike

In Zaposlenost / plaće
Kaufland

Iz godine u godinu Kaufland Hrvatska k.d. pokazuje kako je jedan od najboljih poslodavaca na tržištu, a sada to ponovno potvrđuju: Kaufland podiže plaće!

Više od 2.500 zaposlenika na nerukovodećim pozicijama, koji rade u 44 poslovnice diljem Hrvatske i u logističko-distributivnom centru u Jastrebarskom te u centrali Kauflanda, s plaćom za ožujak nadalje očekuje povećanje bruto plaće, a uvode i uskrsnicu. Naime, plaće će biti povećane u prosjeku za gotovo 8 % dok su također uvećani iznosi na plaću za rad nedjeljom, blagdanom, noću i praznikom za 5 % u odnosu na prije.

„Naši su zaposlenici naša snaga te je ulaganje u njih ulaganje u budućnost tvrtke. Želimo da se svi na svojim radnim mjestima osjećaju cijenjeno i da znaju da su njihov rad i trud prepoznati. Naši zaposlenici uz povećanje bruto plaće imaju na raspolaganju i čitavu paletu benefita poput petodnevnog radnog tjedna, činjenice da je kod nas svaka minuta rada plaćena, božićnicu, uskrsnicu te neto nagradu dva puta godišnje“, pojasnila je Dunja Firšt, direktorica Ljudskih resursa.

Osim toga, ovaj je trgovački lanac za 2021. godinu ponovno dobio certifikat Top Employer za Hrvatsku, ali i Europu, CEP – Certifikat poslodavac partner te po prvi put i certifikat, Mamforce čime je još jednom potvrđena kvaliteta Kauflanda kao poslodavca.

„Drago nam je što pozitivan razvoj našeg poduzeća na ovaj način direktno možemo prenijeti na naše zaposlenike. Želimo tako s njima podijeliti naš uspjeh i pokazati im koliko ih cijenimo. I u budućnosti ćemo nastaviti ulagati u naše zaposlenike i zahvaliti im na svakodnevnom angažmanu“, izjavio je predsjednik Uprave Kauflanda, Patrick Rudat.

Više o temi na https://tvrtka.kaufland.hr/kaufland/nagrade-priznanja.html

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design