Kaufland predstavio K Card – novi program vjernosti

In Potrošači
Kaufland

Pod motom „Kad je tako povoljno, nikad nije dovoljno“ Kaufland ponovno potvrđuje da sustavno brine o svojim kupcima. Na jedinstvenom događaju u Muzeju Zagreb 80’s predstavljen je novi program vjernosti K Card.

Kupovina kakva je bila nekada
Uz Kaufland i zvijezde K Card kampanje, Dijanu Vidušin i Hrvoja Kečkeša nakratko smo se vratili u živopisne osamdesete godine prošloga stoljeća i podsjetili se kako se kroz vrijeme mijenjao način kupovine i odnosa prema kupcima. Posebno iznenađenje bio je dolazak Maje Šuput uz čiju smo se pomoć prisjetili kako su nekad prodavačice kupcima dodavale s polica sve stvari s njihovog popisa te zamatale čokoladu u bijeli papir, pažljivo i spretno.

Svako vrijeme ima svoje ljepote pa se i ovog načina kupovine netko sjeća s nostalgijom, ali u današnje, moderno vrijeme kupac očekuje potpuno drugačiju uslugu. Očekuje personalizirani pristup i pogodnosti, očekuje da trgovci prepoznaju i nagrade vjernost, očekuje da s manjim budžetom lako puni svoja kolica, da je kupovina jednostavna, brza i povoljna te da sve pronađe na jednom mjestu. Kaufland je prepoznao ove potrebe te stvorio program vjernosti koji odgovara na sve njih. Riječ je o prvom programu vjernosti Kauflanda koji dolazi uz karticu dostupnu u digitalnoj i fizičkoj varijanti.

Za moderno doba moderna rješenja
Kartica K Card osigurava brojne pogodnosti, a dostupna je i u digitalnom obliku u sklopu Kaufland mobilne aplikacije.

Rukovoditelj marketinga Kauflanda, Gašpar Novak, otkrio je više detalja o novom programu: „Razvili smo fizičku i digitalnu karticu tako da kupci mogu odabrati oblik koji im najviše odgovara. Naši kupci s K Cardom mogu ostvariti brojne pogodnosti u obliku još većih popusta na odabrane artikle, kupona prilagođenih njihovim potrebama, dok smo za korisnike digitalne kartice dodatno omogućili i prikupljanje bonus bodova za svaku kupnju.“

Omiljene proizvode iz K Card programa kupci će lako pronaći jasno označene u katalogu Kauflanda, mobilnoj aplikaciji ili internetskoj stranici, a u trgovinama će se isticati prepoznatljivom plavom oznakom uz K Card logo.

Više informacija o programu vjernosti na internetskoj stranici Kauflanda od 15.10.: https://www.kaufland.hr/kauflandcard

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design