Kaufland predstavio K Card – novi program vjernosti

In Potrošači
Kaufland

Pod motom „Kad je tako povoljno, nikad nije dovoljno“ Kaufland ponovno potvrđuje da sustavno brine o svojim kupcima. Na jedinstvenom događaju u Muzeju Zagreb 80’s predstavljen je novi program vjernosti K Card.

Kupovina kakva je bila nekada
Uz Kaufland i zvijezde K Card kampanje, Dijanu Vidušin i Hrvoja Kečkeša nakratko smo se vratili u živopisne osamdesete godine prošloga stoljeća i podsjetili se kako se kroz vrijeme mijenjao način kupovine i odnosa prema kupcima. Posebno iznenađenje bio je dolazak Maje Šuput uz čiju smo se pomoć prisjetili kako su nekad prodavačice kupcima dodavale s polica sve stvari s njihovog popisa te zamatale čokoladu u bijeli papir, pažljivo i spretno.

Svako vrijeme ima svoje ljepote pa se i ovog načina kupovine netko sjeća s nostalgijom, ali u današnje, moderno vrijeme kupac očekuje potpuno drugačiju uslugu. Očekuje personalizirani pristup i pogodnosti, očekuje da trgovci prepoznaju i nagrade vjernost, očekuje da s manjim budžetom lako puni svoja kolica, da je kupovina jednostavna, brza i povoljna te da sve pronađe na jednom mjestu. Kaufland je prepoznao ove potrebe te stvorio program vjernosti koji odgovara na sve njih. Riječ je o prvom programu vjernosti Kauflanda koji dolazi uz karticu dostupnu u digitalnoj i fizičkoj varijanti.

Za moderno doba moderna rješenja
Kartica K Card osigurava brojne pogodnosti, a dostupna je i u digitalnom obliku u sklopu Kaufland mobilne aplikacije.

Rukovoditelj marketinga Kauflanda, Gašpar Novak, otkrio je više detalja o novom programu: „Razvili smo fizičku i digitalnu karticu tako da kupci mogu odabrati oblik koji im najviše odgovara. Naši kupci s K Cardom mogu ostvariti brojne pogodnosti u obliku još većih popusta na odabrane artikle, kupona prilagođenih njihovim potrebama, dok smo za korisnike digitalne kartice dodatno omogućili i prikupljanje bonus bodova za svaku kupnju.“

Omiljene proizvode iz K Card programa kupci će lako pronaći jasno označene u katalogu Kauflanda, mobilnoj aplikaciji ili internetskoj stranici, a u trgovinama će se isticati prepoznatljivom plavom oznakom uz K Card logo.

Više informacija o programu vjernosti na internetskoj stranici Kauflanda od 15.10.: https://www.kaufland.hr/kauflandcard

You may also read!

cagalj

Digitalizacija građevine: HGK najavila izradu smjernica za sektor

"Digitalna tranzicija predstavlja veliku priliku za građevinski sektor. Hrvatska ima dobar temelj kroz digitalizaciju javne uprave, ali zaostaje u

Read More...
Dalibor Kratohvil

Obrtnici trebaju primati punu mirovinu i bez naknade zaštititi svoje proizvode na EU razini

Hrvatska obrtnička komora uputila je u svibnju kroz postupak elektronskog savjetovanja svoje komentare na Nacrt Zakona o mirovinskom osiguranju

Read More...
hrana

Uvozna komponenta značajniji generator rasta cijena hrane od domaće proizvodnje

Odgovornost za rast cijena hrane i proizvoda široke potrošnje u Hrvatskoj nije moguće jednoznačno pripisati pojedinom dioniku u lancu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design