Kompanije Fortenova grupe Zvijezda i Jamnica ponovno imaju pet svojih brandova među 10 najjačih

In Tvrtke i tržišta
Fortenova grupa

Kao i u prethodnom valu BRANDpuls* istraživanja, dvije kompanije Fortenova grupe – Zvijezda i Jamnica – imaju pet svojih brandova u samom vrhu ljestvice jednog od najvećih regionalnih istraživanja tržišta koje ispituje percepciju brendova među potrošačima. Kad se gleda proširena lista, ona koja sadrži 50 najjačih proizvoda u Hrvatskoj po izboru potrošača, onda Zvijezda i Jamnica na njoj ukupno imaju osam svojih brandova.

Nova je ljestvica formirana nakon vala istraživanja provedenog u razdoblju ožujak-svibanj 2025., a s pozicijom na prva dva mjesta ljestvice, Zvijezda ulje i majoneza nastavljaju dugogodišnju trend najjačih brendova u Hrvatskoj. Dobar niz nastavlja i Jamnica gazirana voda koja se u ovom valu našla na šestom mjestu ljestvice. Među top 10 brendova na hrvatskom tržištu našla su se još dva Zvijezdina proizvoda – Zvijezda Ketchup na sedmom i tvrdi margarin Zvijezda stolni na devetom mjestu.

Na proširenoj listi 50 najjačih proizvoda u Hrvatskoj još su Jana, negazirana voda (18.mjesto), Margo mazivi margarin te Zvijezda ukiseljeno i konzervirano povrće.

Kada je riječ o regionalnom plasmanu, hitovi Fortenova grupe su proizvodi iz grupe pića – Jamničini Jana na 14. i Jana Ice Tea na 28. mjestu, Jana vitamin (aromatizirane negazirane vitaminske vode) i MgMivela, gazirana voda.

Rangiranje u ostalim državama regije pokazuje da su u Srbiji, slično kao i Hrvatskoj, najjači brandovi grupe proizvodi Dijamanta – ulje i margarin tvrdi i mazivi, dok iz te grupe proizvoda potrošači u Bosni i Hercegovini radije biraju Zvijezdine brandove.

BRANDscore istraživanje je provedeno na preko 5700 ispitanika u dobi od 15 do 64 godine u Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini i Sloveniji koji su brendove vrednovali u 60-tak FMCG kategorija. Ono je opet potvrdilo kako su potrošači vezani za proizvode Zvijezde i Dijamanta koji u Fortenova grupi čine grupu Ulja, kao i za proizvode Jamnice, što ih onda čini najsnažnijim lokalnim brandovima, posebno u odnosu na globalne brandove koji u pravilu zauzimaju visoko mjesta u rangiranju na razini Adria regije.
*Više o istraživanju saznajte na linku: https://www.ipsos.com/hr-hr/brandpuls-snaga-branda-3

You may also read!

wall-str

Europski ulagači oprezni, indeksi stagniraju

Na europskim se burzama u ponedjeljak ujutro trguje oprezno, pa burzovni indeksi stagniraju, dok ulagači čekaju nove vijesti koje

Read More...
nafta

Nakon dva tjedna pada, cijene nafte blago porasle

Na svjetskim su tržištima cijene nafte prošloga tjedna blago porasle, nadoknadivši dio gubitka od prethodna dva tjedna, a tijekom

Read More...
INTERLIBER

Interliber dokazao da tiskana riječ živi

47. međunarodni sajam knjiga Interliber uspješno je priveden kraju na Zagrebačkom velesajmu. Od 11. do 16. studenoga, četiri paviljona

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design