Konzum lani ostvario 9,1 milijardu kuna prihoda

In Tvrtke i tržišta
konzum

Trgovački lanac Konzum u 2017., prema podacima iz revidiranog financijskog izvješća, ostvario je ukupni prihod od 9,1 milijardu kuna, dok je gubitak neprekinutog poslovanja bio 3,9 milijardi kuna, izvijestili su u petak iz Konzuma.

Usporedbe radi, u 2016., prema podacima iz revizorskog izvješća objavljenog u listopadu 2017., Konzum je imao poslovne prihode od 10,5 milijardi kuna i gubitak od 1,85 milijardi kuna.

S obzirom da je kompanija, kao ovisno društvo Agrokora, većinu godine provela poslujući u režimu izvanredne uprave, a bila je jedno od društva iz sustava koje je u prvom kvartalu 2017. pretrpjelo najveći udar na poslovanje i praktički je došla na rub stečaja, tijekom ostatka godine Konzum je uložio iznimne napore u okretanju negativnog trenda poslovanja, što se i dogodilo već sredinom godine, ističu iz Konzuma.

Stoga je, kako ocjenjuju, u odnosu na te okolnosti realizirani prihod u 2017. godini veliki uspjeh.

“To je bila vrlo izazovna godina u kojoj je uslijed gotovo stečajnih okolnosti zabilježen pad prihoda”, istaknuo je predsjednik Uprave Konzuma Slavko Ledić.

Dodaje kako su iznimno ponosni što je u 2018. napravljen potpuni preokret. “Za prvih šest mjeseci 2018. godine operativna dobit Konzuma je za 63 milijuna kuna veća od plana, a Konzum je nositelj pozitivnog poslovanja za cijelu Agrokorovu poslovnu grupu Maloprodaja i veleprodaja. Kompanija bilježi povratak kupaca, rast tržišnih udjela te ostvaruje poslovne rezultate koji su iznad svih zadanih planova. Sve je to rezultat aktivnosti vezanih uz postizanje nagodbe, a najvažnije je da je promijenjena ukupna percepcija Konzuma i vraćeno povjerenje kupaca”, istaknuo je Ledić.

Iz Konuzma u priopćenju navode i kako je Konzum unatoč smanjenom broju kupaca i padu tržišnog udjela na godišnjoj razini za tri postotna poena, zadržao poziciju tržišnog lidera s udjelom od 22,4 posto, što je više od zajedničkog udjela iduća dva najveća konkurenta.

Na pad tržišnog udjela, kako ističu, utjecalo je zatvaranje prodavaonica (prodavaonice kozmetičkih i toaletnih proizvoda pod nazivom Kozmo i zatvaranje 80 dućana) kao i smanjenje broja kupaca zbog brojnih poslovnih, društvenih i socioloških utjecaja.

Pozitivni rezultati uloženih napora i aktivnosti vidljivi su povećanjem tržišnog udjela u zadnjem kvartalu 2017. godine za 1,3 postotnih poena u odnosu na prosjek ostatka godine, u kojoj je kompanija od 10. travnja bila u režimu izvanredne uprave. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design