Konzum u blagdanskoj ponudi ima poklone koje će svatko poželjeti

In DOP
Konzum u blagdanskoj ponudi ima poklone koje će svatko poželjeti

Najnovijom kampanjom Konzum podsjeća kupce na prave vrijednosti Božića te ujedno i pomaže štićenicima SOS Dječjih sela Hrvatska.

Posve nesvakidašnji pokloni pojavili su se u blagdanskoj ponudi Konzuma do 24.12. kako bi sve kupce podsjetili na to da najbolji pokloni često ne koštaju ništa, a vrijede najviše. Prilikom kupnje u Konzumovoj online prodavaonici kupci će tako u ponudi prigodnih poklona moći odabrati i jedan od tri posebna poklona po cijeni od 0 kuna: dobro djelo – jer dobra djela grade bolji svijet, toplu riječ – jer nam svima treba više nego ikada ili velik osmijeh – da se vidi i ispod maske, a posebni pokloni često će se pojavit i kao stavka s cijenom od 0 kuna na svakom izdanom računu u redovnoj prodavaonici.

Na taj će način biti potaknuti da podijele radost s ljudima oko sebe, a Konzum će je zauzvrat donijeti djeci iz SOS Dječjih sela Hrvatska tako što će donirati školske, higijenske i prehrambene potrepštine za njihovih 150 štićenika.

„Ovom neuobičajenom kampanjom želimo podsjetiti sve svoje kupce na to da, iako u našim prodavaonicama mogu pronaći sve što smatraju potrebnim za nadolazeće blagdane, ne smiju zaboraviti na one najvažnije darove kojima mogu razveseliti svoje najdraže. Pokloni iz naše posebne ponude ne koštaju ništa, a vrijede najviše i zato razmislimo o tome da ovih blagdana starijoj susjedi skoknemo po lijekove, nazovemo baku i djeda s kojima se ne možemo uživo družiti ili se osmjehnemo poznaniku i tako mu uljepšamo dan. Radost je u malim stvarima i u ovoj je godini, više nego ijednoj drugoj, važno da se okrenemo pravim vrijednostima koje možemo istaknuti uz malo truda i dobre volje“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.

Uz to što će ovi pokloni biti prisutni i u Konzumovom katalogu te televizijskim spotovima, svijest o najboljim poklonima moći će se dijeliti i na društvenim mrežama uz oznaku #najboljipoklon0kn te s pomoću posebnih stickera i gifova.

You may also read!

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

U Zagrebu je danas predstavljena ESG platforma koju je razvio Hrok u suradnji s vodećim bankama u Hrvatskoj. Na

Read More...
Jedna manje

Konzum nastavlja s kampanjom „Jedna manje“ čiji je cilj smanjenje plastičnog otpada

Konzumova kampanja „Jedna manje“, koja za cilj ima promociju korištenja višekratnih ekoloških torbi za kupnju i smanjenja plastičnog otpada

Read More...
šuma hrane komunlac

U Koprivnici posađena najveća šuma hrane u Hrvatskoj

Svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF danas je u suradnji s Gradom Koprivnica i njihovim komunalnim poduzećem Komunalac posadila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design