Konzumovi Zdravoljupci osvojili Hrvatsku

In Odnosi s javnošću
1_Zdravoljupci

Porast prodaje posebno označenog voća i povrća za 10 do 15 posto, preko 3,5 milijuna pregleda videospota na Youtubeu, više od 570.000 prodanih Zdravoljubaca i vrijedna donacija vukovarskoj bolnici samo su neki od rezultata jedne od najuspješnijih Konzumovih kampanja.

2-infografika_Zdravoljupci.jpgKonzumov program vjernosti, u čijem je središtu bila vesela družina plišanih igračaka u obliku voća i povrća pod nazivom Zdravoljupci, u nešto manje od tri mjeseca trajanja ostvario je izniman interes i odlične rezultate.

Spot u kojem Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara pjevaju svoju veselu pjesmu i tako promiču važnost i blagodati redovite konzumacije voća i povrća do danas je zabilježio više od 3,5 milijuna pregleda i preko 14.000 lajkova na Youtubeu. Zdravoljupci su tijekom trajanja kampanje bili i najpretraživaniji pojam na Youtubeu, a osvojili su i druge društvene mreže. Tako je na Instagramu objavljeno više od 1.500 objava s oznakama #zdravoljupci i # s imenima plišanaca, dok su na Facebooku objave o Zdravoljupcima potaknule 60 posto više komentara u odnosu na redovne Konzumove objave te izazvale više od 50.000 reakcija.

Više od 300.000 Konzumovih kupaca kupilo je više od 570.000 Zdravoljubaca i preko 42.000 slikovnica, a u prosjeku su kupovali dva Zdravoljupca, pri čemu su najpopularniji bili Banana Bela, Jagoda Jana i Brokula Branko. Tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca u Konzumu rasla je za 40 posto, a porasla je i prodaja posebno označenog voća i povrća, uz čiju se kupnju dobivala dodatna naljepnica za kupnju Zdravoljubaca po akcijskoj cijeni, za 10 do 15 posto u odnosu na planiranu prodaju.

Izvrsni rezultati kampanje omogućili su donaciju Općoj županijskoj bolnici Vukovar i bolnici hrvatskih veterana u obliku uređaja za videonistagmografiju vrijednog 230.945 kuna. Uređaj je uručen prošlog tjedna Poliklinici za otorinolaringologiju vukovarske bolnice, koja će ga koristiti u dijagnostici i liječenju vrtoglavica i poremećaja ravnoteže pacijenata koji u bolnicu dolaze iz cijele Hrvatske. Nakon uručenja donacije tri su maskote Zdravoljubaca, Banana Bela, Jagoda Jana i Češnjak Luka, posjetile najmlađe pacijente na Odjelu za pedijatriju vukovarske bolnice gdje su se fotografirale s mališanima i darivale im plišane igračke.

O velikom uspjehu kampanje koja se provodila i na tradicionalnim i digitalnim kanalima svjedoče i brojni pozitivni komentari roditelja koji su s oduševljenjem komentirali kako su njihova djeca uz Zdravoljupce i pjesmu koju su ubrzo naučila napamet zavoljela voće i povrće koje dotad nisu rado jela.

„Jako smo sretni što je kampanja s našim Zdravoljupcima izazvala toliki interes u cijeloj Hrvatskoj i ostvarila velik uspjeh, a posebno nas veseli što vidimo da su Zdravoljupci potaknuli i promjene u prehrambenim navikama i djece i odraslih. Projektom smo pokazali da poticanje pozitivne promjene prehrambenih navika može biti zabavno i kreativno i drago nam je da su to naši kupci prepoznali u tolikoj mjeri. Takav nam je uspjeh najveća motivacija u daljnjim aktivnostima kojima ćemo nastaviti poticati redovitu konzumaciju voća i povrća, s naglaskom na nastavku kvalitetne partnerske suradnje s domaćim dobavljačima, koji su među našim najvažnijim dionicima“, izjavila je Dunja Delić, direktorica marketinga Konzuma.

You may also read!

Telemach

Koliko nam je za svakodnevno korištenje ključna kvaliteta mobilne mreže?

Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne

Read More...
Luka Modrić i dalje brend ambasador PBZ Grupe

Luka Modrić i dalje brend ambasador PBZ Grupe

Luka Modrić, najbolji hrvatski nogometaš svih vremena nastavlja svoju uspješnu suradnju s PBZ Grupom kao ambasador brenda. Ova suradnja

Read More...
slika

Tajne jačanja samopouzdanja: kako uskladiti tijelo i um za seksipilniju verziju sebe

U svijetu punom filtera, očekivanja i savršeno namještenih poza, pravo samopouzdanje postalo je gotovo supermoć. Ali evo dobre vijesti:

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design