Ledo dobitnik čak dvije prestižne nagrade za dizajn i branding King čašica

In Brandovi
ledo

Najveći domaći proizvođač industrijskog sladoleda Ledo je, na jučer održanom nacionalnom natjecanju u kreativnosti tržišnih komunikacija IdejaX, osvojio čak dvije nagrade za dizajn i branding. King čašice, čiji dizajn potpisuje Studio Sonda, osvojile su zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making i zlatno priznanje u skupini Best Branding & Rebranding.

King čašice lansirane su prošle godine te predstavljaju prvo proširenje brenda King u nove formate izvan kategorije sladoleda na štapiću. Čašice su predstavljene kao novi, potrošačima omiljeni sladoledni desert, čime je omogućeno novo iskustvo konzumacije King sladoleda, dostupnog i u HoReCa kanalu. Strateško širenje brenda zahtijevalo je uočljiv, zaigran i suvremen dizajn, pa su tako King čašice dobile iznimno koloritan i apstraktan vizualni identitet, čime su se uspjele istaknuti I diferencirati od konkurencije.

Kao inspiracija za dizajn korišten je stilizirani oblik krune koji simbolički komunicira da se trenutak konzumiranja King čašice pretvara u vlastiti, kraljevski trenutak uživanja. Proizvodi sadrže sastojke isključivo vrhunske kvalitete te dolazi u čak četiri, uvijek popularna okusa – čokolada, vanilija, pistacija i karamela.

“Čak dva zlatna priznanja za King čašice još su jedna potvrda našeg kontinuiranog rada i nastojanja da, s jedne strane odgovorimo na želje i očekivanja naših potrošača, istovremeno razvijajući King brend u inovativnom i odvažnom smjeru prilikom stvaranja novih proizvoda i projekata. U same čašice uložili mnogo truda, a nagrade na IdejiX dodatna su potvrda i vjetar u leđa da i dalje na tržište stavljamo proizvode vrhunske kvalitete koje prati i vrhunski dizajn“, istaknula je Stela Ilijaš, pomoćnik direktora marketinga.

Ovo nije prvo veliko priznanje za King čašice koje su prije godinu dana okrunjene i najprestižnijom nagradom u svijetu dizajna, Red Dot Award za dizajn u kategoriji Brands & Communication design – Food design.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design