Lego ulazi u partnerstvo s kineskim internetskim divom Tencentom

In Strateški savezi
tencent

Danski proizvođač igračaka Lego objavio je u ponedjeljak da će udružiti snage s kineskim internetskim divom Tencent Holdingsom radi razvoja internetskih igrica a potencijalno i društvene mreže namijenjene djeci u Kini.

Prihodi danske tvrtke usporili su proteklih godina, ali je kinesko tržište ostalo svijetla točka sa stopama rasta u 2016. godini od 25 do 30 posto.

Za udio u 31 milijardu dolara vrijednom tržištu igračaka u azijskom divu natječu se s Mattelom, proizvođačem lutkica Barbie, i Hasbrom, tvrtkom koja stoji iza brenda My Little Pony.

Danska tvrtka ima oko tri posto udjela u kineskom tržištu, Mattel oko dva posto a Hasbro jedan posto, pokazuju podaci Euromonitor Internationala.

U studenom 2016. godine Lego je otvorio tvornicu u Jiaxingu koja bi trebala proizvoditi 70 do 80 posto proizvoda namijenjenih azijskom tržištu.

U ponedjeljak su objavili da je cilj partnerstva s Tencentom, najvećom društvenom mrežom i proizvođačem igrica u Kini, kreiranje sigurnog internetskog okruženja koje bi uključivalo sadržaj, platforme i iskustva skrojena posebno za djecu.

“Svjedoci smo da sve više kineske djece ulazi u interakciju sa svijetom digitalnim putem a partnerstvo će im osigurati siguran i maštovit digitalni sadržaj koji će poduprijeti i njihove potrebe za učenjem, razvojem i zabavom”, kazao je u priopćenju čelnik Legova kineskog ogranka Jacom Kragh.

Partnerstvo uključuje razvoj Legove video zone za djecu na Tencentovoj video platformi i razvoj i održavanje igrica s Legovim brendom i licencama, objašnjavaju iz danske tvrtke.

Obuhvaća također LEGO BOOST, set za gradnju i kodiranje koji djeci omogućuje da svoje radove od kockica pretvore u pokretne objekte. Kao mogućnost spominje se i razvoj zajedničke društvene mreže za djecu u Kini.

Tržišna je vrijednost Tencenta 537 milijardi dolara i najveća je među kompanijama u Aziji. (H)

You may also read!

Hrvatsko-estonskim odnosima novi zamah daje suradnja na polju obrambene industrije

Hrvatsko-estonskim odnosima novi zamah daje suradnja na polju obrambene industrije

Hrvatska obrambena industrija može dati fleksibilan i brz odgovor na suvremene sigurnosne izazove jer pokriva velik raspon proizvoda i

Read More...
KONČARU dodijeljen Golden World Award u B2B kategoriji za komunikacijsku kampanju iz 2024. godine

KONČARU dodijeljen Golden World Award u B2B kategoriji za komunikacijsku kampanju iz 2024. godine

Zahvaljujući sveobuhvatnoj transformaciji poslovanja, Grupa KONČAR posljednjih godina niže povijesne poslovne i razvojne iskorake, a s krajem ožujka zaključila

Read More...
pbz

Nova pogodnost za korisnike Premium Visa kartica

Korisnicima Premium Visa kartica od sada je dostupna nova pogodnost naknadne podjele jednokratnih transakcija na rate. Ova funkcionalnost provodi

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design