Macho, sladoled sa stavom, stigao u novim okusima i s novom porukom

In Promocije / novi proizvodi
Macho proizvodi

Hrabre kombinacije pozivaju na odvažno uživanje u okusima čokolade i naranče te slane karamele i kikirikija

Macho, miljenik mlađih generacija, stigao je s novim okusima koji dodatno ističu ono što ovaj sladoled čini tako posebnim – fantastičnu hrskavo-meku kombinaciju. Novi Macho na štapiću spaja okuse tamne čokolade i naranče, dok se u Macho sendviču isprepliću slana karamela i kikiriki.

„U skladu s dugogodišnjom tradicijom inovacije i prepoznavanja želja mladih generacija, Ledo plus s ponosom predstavlja i najnovije dodatke svom Macho asortimanu sladoleda na štapiću i sendviča. Inovacija u Macho asortimanu nova je prilika za hrabro uživanje i avanturu vrhunskih okusa. Kontinuirano se trudimo unaprijediti iskustvo uživanja u sladoledu te potrošačima predstaviti nove kombinacije okusa i ispuniti njihova očekivanja“, poručio je Krunoslav Stančić, Marketing Manager Adriatics clustera iz tvrtke Ledo plus.

Tamna čokolada i naranča ili slana karamela i kikiriki? Uzmi oboje!
Ljubitelji bogatih i punih okusa ove sladoledne sezone sada mogu uživati i u spektakularnom spoju tamne čokolade i naranče Macho sladoleda na štapiću. Poznata raskošna tamna čokolada Macha u novoj varijanti idealno se nadopunjuje svježinom naranče, dok čvrsti čokoladni preljev s komadićima narančine kore dodaje novu okusnu senzaciju.

Vanjski preljev Macho sendvič sladoleda čine karamela i čokolada, posip od slane karamela te bogati biskvit. Unutrašnjost sladoleda od kikirikija obogaćena je preljevom od slane karamele, a da bi se dodatno istaknuo okus, dodani su i komadići karameliziranog kikirikija. Ova neodoljiva kombinacija sladoleda u mekanom biskvitu donosi uzbudljivu kombinaciju okusa, tekstura te slanih i slatkih sastojaka, spojenih u jedinstven užitak.
Najpopularniji sladoled „sa stavom” otkriva svoju nježnu stranu

Nove okuse prati kampanja “Tvrd izvana, mekan iznutra” koja naglašava najvažnije karakteristike Macho sladoleda – čvrstu čokoladu izvana te raskošno, mekano punjenje. Ova kampanja ima za cilj promicati prihvaćanje nježnije strane svakog pojedinca, potičući osnaživanje i slavljenje svih trenutaka nježnosti na koje smo ponosni. Sve detalje o ovim novitetima, kao i drugim proizvodima iz Ledo asortimana, možete pronaći ovdje.

You may also read!

Potpisan novi Kolektivni ugovor za graditeljstvo: povećane plaće u svim grupama složenosti

Potpisan novi Kolektivni ugovor za graditeljstvo: povećane plaće u svim grupama složenosti

Pregovarački timovi na čelu s gospodinom Mirkom Habijancem, predsjednikom HUP - Udruge poslodavaca graditeljstva (HUP-UPG), i gospođom Jasenkom Vukšić,

Read More...
Rimac Nevere

Prvi hrvatski kupac preuzeo isporuku Rimac Nevere

Cijenjeni neurokirurg dr. Branko Škovrlj koji živi u New Jerseyju postao je ponosni vlasnik hiperautomobila s hrvatskim potpisom. Rimac Nevera

Read More...
Aleksandra Grigić

Hrvatski duhani, dio BAT grupacije u novu proizvodnu sezonu idu s povećanjem proizvodnje duhana, interes proizvođača je velik

Nešto više od mjesec dana do kraja ugovaranja nove proizvodne sezone, Hrvatski duhani, dio BAT grupe, imaju ugovoreno 16

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design