Macho, sladoled sa stavom, stigao u novim okusima i s novom porukom

In Promocije / novi proizvodi
Macho proizvodi

Hrabre kombinacije pozivaju na odvažno uživanje u okusima čokolade i naranče te slane karamele i kikirikija

Macho, miljenik mlađih generacija, stigao je s novim okusima koji dodatno ističu ono što ovaj sladoled čini tako posebnim – fantastičnu hrskavo-meku kombinaciju. Novi Macho na štapiću spaja okuse tamne čokolade i naranče, dok se u Macho sendviču isprepliću slana karamela i kikiriki.

„U skladu s dugogodišnjom tradicijom inovacije i prepoznavanja želja mladih generacija, Ledo plus s ponosom predstavlja i najnovije dodatke svom Macho asortimanu sladoleda na štapiću i sendviča. Inovacija u Macho asortimanu nova je prilika za hrabro uživanje i avanturu vrhunskih okusa. Kontinuirano se trudimo unaprijediti iskustvo uživanja u sladoledu te potrošačima predstaviti nove kombinacije okusa i ispuniti njihova očekivanja“, poručio je Krunoslav Stančić, Marketing Manager Adriatics clustera iz tvrtke Ledo plus.

Tamna čokolada i naranča ili slana karamela i kikiriki? Uzmi oboje!
Ljubitelji bogatih i punih okusa ove sladoledne sezone sada mogu uživati i u spektakularnom spoju tamne čokolade i naranče Macho sladoleda na štapiću. Poznata raskošna tamna čokolada Macha u novoj varijanti idealno se nadopunjuje svježinom naranče, dok čvrsti čokoladni preljev s komadićima narančine kore dodaje novu okusnu senzaciju.

Vanjski preljev Macho sendvič sladoleda čine karamela i čokolada, posip od slane karamela te bogati biskvit. Unutrašnjost sladoleda od kikirikija obogaćena je preljevom od slane karamele, a da bi se dodatno istaknuo okus, dodani su i komadići karameliziranog kikirikija. Ova neodoljiva kombinacija sladoleda u mekanom biskvitu donosi uzbudljivu kombinaciju okusa, tekstura te slanih i slatkih sastojaka, spojenih u jedinstven užitak.
Najpopularniji sladoled „sa stavom” otkriva svoju nježnu stranu

Nove okuse prati kampanja “Tvrd izvana, mekan iznutra” koja naglašava najvažnije karakteristike Macho sladoleda – čvrstu čokoladu izvana te raskošno, mekano punjenje. Ova kampanja ima za cilj promicati prihvaćanje nježnije strane svakog pojedinca, potičući osnaživanje i slavljenje svih trenutaka nježnosti na koje smo ponosni. Sve detalje o ovim novitetima, kao i drugim proizvodima iz Ledo asortimana, možete pronaći ovdje.

You may also read!

OTP banka

OTP banka i HAMAG-BICRO potpisali sporazum o povoljnijem financiranju poduzetnika putem Nacionalnog jamstvenog programa „PLUS“

OTP banka i HAMAG-BICRO potpisali su sporazum o poslovnoj suradnji koji malim i srednjim poduzetnicima omogućuje povoljnije uvjete financiranja

Read More...
Timo Pleyer

Novi direktor na čelu Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore

Novi direktor Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore, Timo Pleyer, preuzeo je svoju dužnost 15. listopada 2024. godine. Otkako se 2020.

Read More...
Gebrüder Weiss proširuje svoj logistički centar u Tbilisiju

Gebrüder Weiss proširuje svoj logistički centar u Tbilisiju

Internacionalna transportna i logistička tvrtka Gebrüder Weiss proširila je svoj logistički terminal u Tbilisiju (Gruzija) za oko 13.000 četvornih

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design