Menta&Limunova korica postao novi član obitelji Franck čajeva

In Brandovi
menta

Opuštanje je nezaobilazni ritual kojem se rado vraćamo, pogotovo kada je u pitanju šalica toplog čaja koja okrjepljuje naša osjetila i postaje idealnim suputnikom za vrijeme jesenskih jutara. Kako bi svojim čajoljupcima omogućio još veći spektar okusa, Franck je lansirao čaj Menta&limunova korica, novi okus u sklopu svoje biljne linije, koji će zadovoljiti i afinitete istinskih znalaca. Unikatan okus i punoća mente savršeno se upotpunjuje sa svježinom limunove korice.

Proširenjem svoje linije originalnih čajeva Franck ima želju pridonijeti zdravom životnom stilu te potrošačima istovremeno pružiti idealan topli napitak koji mogu ispijati svaki dan. Uz novi okus Menta&Limunova korica, čajoljupci također mogu uživati u okusima Kamilica đumbir med i Šipak kupina.

Za sve one koji žele saznati nešto više o ovom čaju, na kutjama mogu pronaći kompas s informacijama o njegovim svojstvima, kao i dodatnim zanimljivostima te njegovoj obradi i pripremi. Preporučena maloprodajna cijena pakiranja novog okusa Menta& limunova korica s 20 filtar vrećica je 14,99 kuna.

You may also read!

Pink ribbon

U šestom izdanju kampanje Pink Ribbon više od 88 tisuća građana podržalo rad Udruge P.I.N.K. – life

U utorak 12. studenog primopredajom donacije završeno je šesto izdanje kampanje Pink Ribbon u kojoj su dm i partneri,

Read More...
Otvoren Interliber

Otvoren Interliber

Na Zagrebačkom velesajmu 12. 11. 2024. otvoren je Interliber, 46. međunarodni sajam knjiga. Paviljone 5, 6 , 7 i

Read More...
Bahrudin Kovačevic Irena Weber Tonči Glavina Ivica Žuro

Održivi turizam kao imperativ: Hrvatska udruga poslodavaca i BKS Bank okupili stručnjake s ciljem jačanja regionalne suradnje

Hrvatska udruga poslodavaca i BKS Bank organizirali su konferenciju na temu održivog razvoja turizma u Hrvatskoj, a na kojoj

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design