Mesoprerada otvorila svoja vrata u Osijeku i Čepinu

In Tvrtke i tržišta
mesoprerada

Osijek dobio čak dvije mesnice u kojima se prodaje meso s lokalnih farmi.

Mesoprerada, tvrtka s dugogodišnjom tradicijom kojoj je kvaliteta mesa apsolutni prioritet, otvorila je svoja vrata na čak dvije nove lokacije – na Glavnoj tržnici u Osijeku te u Osječkoj ulici 28 u Čepinu. Koncept mesnice u kojem se prodaje isključivo lokalno, domaće meso, već je prvog dana privukao velik broj oduševljenih kupaca koji su naglasili kako im je upravo ovakva mesnica nedostajala. Kvaliteta i sigurnost nikad nisu bili važniji, a upravo to su nam potvrdili i iz Mesoprerade.

„Drago nam je da smo otvorili svoja vrata i u Osijeku i da je Osječanima od danas dostupno meso s lokalnih slavonskih farmi. To je ono što bismo voljeli naglasiti – meso koje prodajemo je domaće, hrvatsko i konstantno svježe i to bez kompromisa. Kao poklon povodom otvorenja, našim smo kupcima pripremili promocije najboljih proizvoda, pa svakako svi mogu doći, kušati i uvjeriti se sami“, kazao nam je Slavko Mađarić, direktor Mesoprerade te dodao kako su otvaranjem novih mesnica generirali i nova radna mjesta u Osijeku i Čepinu. Osim toga, u iduća tri mjeseca planiraju otvoriti još čak četiri menice u Slavoniji, što podrazumijeva dodatna radna mjesta.

Iznimnu kvalitetu proizvoda Mesoprerade prepoznao je i omiljeni osječki chef i food bloger, Nenad Komes koji nije propustio ni otvorenje mesnice.

“Iznimno mi je drago što surađujem s Mesopreradom s obzirom da im je kvaliteta i domaće meso aposlutni prioritet. Vjerujem kako ne moram dodatno objašnjavati važnost poticanja kupnje i konzumacije hrvatskog mesa i kvalitetu proizvoda“, rekao je Nenad Komes koji je uživao u degustaciji proizvoda, naravno, uz stroge epidemiološke mjere.

Upravo je sigurnost nit vodilja Mesoprerade – njihovih proizvoda i prodajnih mjesta. Domaće, sigurno, provjereno, meso s domaćih farmi s potpisom Slavonije.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design