METRO AG bilježi kontinuirani rast prodaje putem dostave

In Tvrtke i tržišta
METRO

U trećem kvartalu poslovne godine 2018./2019. prodaja METRO AG porasla je za 2,8 posto i iznosi 7,6 milijardi eura. Prodaja putem dostave u istom kvartalu rasla je za 9 posto te sada čini 20 posto ukupnog prometa METRO AG-a.

„METRO nastavlja ostvarivati rast like-for-like prodaje koji je u ovom kvartalu iznosio 3,4 posto. Veleprodajni segment, koji predstavlja središte našeg poslovanja, ostvario je rast u 24. uzastopnom kvartalu“, izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO AG.

Pojačani fokus na ključne skupine kupaca osigurao je rast like-for-like prodaje od 4,9 posto u HoReCa sektoru, dok je like-for-like prodaja prema trgovcima rasla za 4,4 posto. Navedene skupine kupaca čine dvije trećine ukupne prodaje. Vidljiv je i rezultat ulaganja u digitalizaciju poslovanja. Online narudžbe sada su dostupne profesionalnim kupcima u 18 zemalja te ih je, prosječno, 170.000 tjedno.

U trećem kvartalu poslovne godine 2018./2019 EBITDA bez zarade od nekretnina dosegnula je 316 milijuna eura, dok je u istom kvartalu prethodne poslovne godine iznosila 305 milijuna eura.

Na dan 30. lipnja 2019. mreža prodajnih centara METRO AG broji 773 prodajna centra, četiri više u odnosu na 30. rujna 2018.

Napomena: Poslovna godina 2018./2019. uključuje period od 01. listopada 2018. godine do 30. rujan 2019. godine. Treći kvartal te iste poslovne godine odnosi se na razdoblje od 1. travnja 2019. do 30. lipnja 2019. godine.

You may also read!

Coca-Colin doprinos gospodarstvu Hrvatske u 2023. godini iznosio 387 milijuna eura

Coca-Colin doprinos gospodarstvu Hrvatske u 2023. godini iznosio 387 milijuna eura

U srijedu 6. studenog predstavljena je Studija o socioekonomskome utjecaju Coca-Cole u Hrvatskoj koja obuhvaća poslovne rezultate u 2023.

Read More...
Novo poglavlje logistike i transporta: Očekuje se rast kapaciteta i prihoda

Novo poglavlje logistike i transporta: Očekuje se rast kapaciteta i prihoda

Ulaskom Hrvatske na dva dodatna koridora osnovne TEN-T mreže, hrvatski otpremnici i logističari sada konkuriraju za regionalne distributivne centre.

Read More...
Interliber

INTERLIBER – sajam za sve generacije

Nacionalni književni događaj INTERLIBER, 46. međunarodni sajam knjige održat će se u svom tradicionalnom terminu od 12. do 17.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design