METRO Hrvatska predstavio Beyond Sausage na ZeGeVege festivalu

In Sajmovi i izložbe
ZeGeVege

METRO Cash & Carry Hrvatska je na 12. ZeGeVege festivalu predstavio novost u svojoj ponudi – Beyond Sausage, vegansku kobasicu na bazi biljnih proteina koju kupci mogu potražiti ekskluzivno u METRO centrima. METRO je jedini hrvatski trgovački lanac koji u svojoj ponudi ima proizvode tvrtke Beyond Meat koja je specijalizirana za proizvodnju namirnica na biljnoj bazi.

Uz svjetski poznati Beyond Burger, profesionalni kupci odsada u svim METRO veleprodajnim centrima u Hrvatskoj mogu potražiti i Beyond Sausage kobasicu kako bi svojim gostima ponudili održiviji, veganski meni. Posjetitelji METRO-ovog štanda na 12. ZeGeVege festivalu imali su priliku isprobati veganske Beyond Meat specijalitete u pecivima pekarnice Kroštula, koje je pripremao zagrebački restoran Good Food.

METRO je veganske proizvode tvrtke Beyond Meat u svoju ponudu uvrstio kako bi dodatno proširio ponudu ekološki-osviještenih i održivih namirnica te na taj način zadovoljio raznolike potrebe ugostitelja. Beyond Meat burgeri i kobasice prvi su proizvodi od biljnih proteina na svijetu koji su proizvedeni posebnom tehnologijom tako da izgledaju i zadovoljavaju apetit poput mesnih proizvoda, ali ne sadrže sastojke životinjskog porijekla i za njihovu proizvodnju koristi se znatno manje prirodnih resursa.

„METRO Hrvatska sa zadovoljstvom predstavlja Beyond Sausage ugostiteljima i chefovima. Ovo je još jedan korak ka proširenju naše ponude inovativnim i održivim proizvodima koji će obogatiti menije naših profesionalnih kupaca. METRO posjeduje snažnu viziju i čvrsto uvjerenje u dobrobiti održive i raznolike ponude, pa je stoga naša misija ispuniti visoka očekivanja naših kupaca i partnera.“ – izjavio je Vlatko Zovko, direktor nabave i ponude za svježu prehranu tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska.

METRO AG proglašen je vodećom svjetskom kompanijom prema Dow Jones indeksu održivosti četiri godine za redom, u kategoriji Prodaje prehrambenih namirnica (Food & Staples Retailing). Proširenjem ponude proizvodima tvrtke Beyond Meat, METRO nastavlja svoja ulaganja u održiviji asortiman i cjelokupno poslovanje. U sklopu inicijative METRO Plastics, METRO će implementirati mjere kojima će umanjiti količinu konvencionalne jednokratne plastike koju kompanija svakodnevno koristi u 36 zemalja u kojima posluje. METRO će i svojim kupcima omogućiti da u vlastitom poslovanju jednokratnu plastiku zamijene održivijim rješenjima, razvojem ambalaže koja se može reciklirati, koristiti za kompost ili koristiti višekratno.

You may also read!

wall

Svjetske burze porasle, u fokusu Trumpovi potezi

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna porasle, pri čemu je europski STOXX 600 indeks dosegnuo rekordne razine,

Read More...
Zaštita na radu uz dodanu vrijednost

Zaštita na radu uz dodanu vrijednost

Poslodavci imaju obvezu, ali i potrebu svojim zaposlenicima koji su zaduženi za područje zaštite na radu, kao i radničkim

Read More...
poljoprivreda

HUP: Nužan zaokret u poljoprivredi radi nacionalne prehrambene sigurnosti

Nastave li se negativni trendovi u poljoprivredi Hrvatska neće imati kontrolu nad vlastitom prehrambenom sigurnošću, poručili su iz Hrvatske

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design