METRO i Target traže buduće pokretače inovacija u maloprodaji

In Strateški savezi
METRO

METRO i američki maloprodajni lanac Target udružili su se i zajedno pokrenuli METRO Target Retail Accelerator certified by Techstars, u sklopu kojega pozivaju start-upove koji nude inovativna digitalna rješenja za maloprodaju da se do 24. veljače 2019. prijave u program putem web stranice www.metro-target-accelerator.com.

U program METRO Target Retail Accelerator prijaviti se mogu start-upovi iz cijeloga svijeta koji se bave razvijanjem aplikacija za poslovne potrebe sektora maloprodaje, dok će deset najboljih dobiti priliku nastaviti razvijati svoje projekte na tromjesečnom programu u Berlinu i Minneapolisu.

metroTijekom tog dijela programa, koji počinje u svibnju 2019., finalisti će surađivati s više od 100 stručnih međunarodnih mentora, a budući pokretači inovacija u maloprodaji primit će investicijsku ponudu u iznosu do 120.000 eura te podršku METRO-a i Targeta u području vođenja projekata, umrežavanja i ekspertize u industriji. U kolovozu, start-upovi će na Demo danu u Minneapolisu prezentirati svoje projekte pred profesionalnim investitorima.

METRO i Techstars pokrenuli su 2015. METRO Accelerator u sklopu kojeg međunarodnim start-up timovima pomažu u razvoju digitalnih rješenja. METRO Accelerator sastoji se od dva programa: METRO Accelerator for Hospitality, koji je usmjeren na rješenja za hotele, restorane i cateringe te METRO Accelerator for Retail, koji se fokusira na maloprodajnu industriju.

METRO Accelerator for Retail pokrenut je zbog toga što su, uz ugostitelje, nezavisni trgovci druga skupina ključnih kupaca METRO-a. Sudjelovanjem u programu dobivaju jedinstvenu priliku povezivanja s globalnom mrežom stručnjaka, investitora i klijenata uz čiju pomoć mogu dodatno razviti i optimizirati svoje poslovne modele, testirati svoja rješenja i pronaći način da ojačaju cjelokupni maloprodajni ekosustav.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design