METRO i Target traže buduće pokretače inovacija u maloprodaji

In Strateški savezi
METRO

METRO i američki maloprodajni lanac Target udružili su se i zajedno pokrenuli METRO Target Retail Accelerator certified by Techstars, u sklopu kojega pozivaju start-upove koji nude inovativna digitalna rješenja za maloprodaju da se do 24. veljače 2019. prijave u program putem web stranice www.metro-target-accelerator.com.

U program METRO Target Retail Accelerator prijaviti se mogu start-upovi iz cijeloga svijeta koji se bave razvijanjem aplikacija za poslovne potrebe sektora maloprodaje, dok će deset najboljih dobiti priliku nastaviti razvijati svoje projekte na tromjesečnom programu u Berlinu i Minneapolisu.

metroTijekom tog dijela programa, koji počinje u svibnju 2019., finalisti će surađivati s više od 100 stručnih međunarodnih mentora, a budući pokretači inovacija u maloprodaji primit će investicijsku ponudu u iznosu do 120.000 eura te podršku METRO-a i Targeta u području vođenja projekata, umrežavanja i ekspertize u industriji. U kolovozu, start-upovi će na Demo danu u Minneapolisu prezentirati svoje projekte pred profesionalnim investitorima.

METRO i Techstars pokrenuli su 2015. METRO Accelerator u sklopu kojeg međunarodnim start-up timovima pomažu u razvoju digitalnih rješenja. METRO Accelerator sastoji se od dva programa: METRO Accelerator for Hospitality, koji je usmjeren na rješenja za hotele, restorane i cateringe te METRO Accelerator for Retail, koji se fokusira na maloprodajnu industriju.

METRO Accelerator for Retail pokrenut je zbog toga što su, uz ugostitelje, nezavisni trgovci druga skupina ključnih kupaca METRO-a. Sudjelovanjem u programu dobivaju jedinstvenu priliku povezivanja s globalnom mrežom stručnjaka, investitora i klijenata uz čiju pomoć mogu dodatno razviti i optimizirati svoje poslovne modele, testirati svoja rješenja i pronaći način da ojačaju cjelokupni maloprodajni ekosustav.

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design