Učinkovite promjene u poslovanju Konzuma rezultirale su uspješnim rezultatima u 2018. godini, što je najbolji dokaz da su kupci prepoznali pozitivnu energiju oko vodećeg maloprodajnog lanca u Hrvatskoj. Nastavak širenja pozitivnih i vedrih poruka donosi i nova imidž kampanja Konzuma pod nazivom “Male stvari, dok ih sami ne učinimo velikima”. Istoimeni naziv nosi i pjesma koju je posebno za ovu kampanju skladala Mia Dimšić, jedna od najuspješnijih i najpopularnijih mladih hrvatskih glazbenica.
I ova pjesma sigurno će brzo ući u uho kupaca diljem Hrvatske, baš kao što je to u blagdansko vrijeme učinila simpatična hip hop pjesma kojom su Bizzo i Baby Dooks iz Bolesne braće, u svom prepoznatljivom stilu, pozivali Konzumove kupce da se pridruže akciji „Odmotaj papir, zamotaj ljubav“.
Televizijski spot za novu kampanju bazira se na svakodnevnim životnim situacijama koje predstavljaju istinsku sreću i zadovoljstvo te daju pravi smisao životu svakog čovjeka. To su one male životne pobjede i sretni trenuci koji nam se urezuju u pamćenje i ostaju kao sjećanja za čitav život.
Inače, mlada pop-pjevačica i kantautorica Mia Dimšić rođena je 1992. godine u Osijeku, a najveću popularnost stekla je pjesmom Život nije siv, koja je proglašena najslušanijom i najemitiranijom na radijskim postajama u 2016. godini. Njen istoimeni debitantski album objavljen 2017. godine u vrlo kratkom roku postao je najprodavaniji album u Hrvatskoj, a u svojoj još uvijek kratkoj karijeri već je osvojila 6 glazbenih nagrada Porin.