“Sve na jednom mjestu” na zagrebačkome Cvjetnom trgu

In Sajmovi i izložbe
mjesto

U organizaciji Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta u subotu je na zagrebačkome Cvjetnom trgu održano događanje pod nazivom “Sve na jednom mjestu” kojim se građanima, potrošačima i poduzetnicima želi predstaviti i približiti alate koje imaju na raspolaganju, a koji im mogu pomoći da ostvare svoja prava i iskoriste poslovne prilike koje pruža zajedničko europsko tržište.

Potpredsjednica Vlade i ministrica gospodarstva, poduzetništva i obrta Martina Dalić kazala je kako je cilj upoznati građane i poduzetnika s alatima koje ministarstvo nudi u ostvarivanju njihovih prava.

“Kroz različite instrumente i alate naši poduzetnici primjerice mogu doznati informacije o načinu na koji se u drugim državama može osnovati tvrtka, koje tehničke specifikacije je potrebno da udovoljavaju njihovi proizvodi itd.”, rekla je Dalić.

Navela je i kako građani najviše koriste alate i servise koji se tiču prava potrošača i zaštite potrošača, a poduzetnici sve više koriste alate koji im olakšavaju i pružaju podršku u poslovnim aktivnostima na drugim tržištima.

Voditelj Predstavništva Europske komisije (EK) u Hrvatskoj Branko Baričević je istaknuo kako je važno da se građani i poduzetnici upoznaju sa svim alatima koji su im na raspolaganju.

Zaštita potrošača, kako je kazao, jedan je od bitnih segmenata koji EK propagira i cilj je da na čitavom europskom tržištu potrošači imaju jednaka i jedinstvena prava. Zalažemo se da roba koja se prodaje ima istu kvalitetu, rekao je Baričević.

Ministarstvo će ovakve događaje organizirati tijekom rujna i listopada u Osijeku, Varaždinu, Rijeci i Puli.

Iz Ministarstva napominju kako je uspostavom određenih mehanizama i alata do kojih se pristupa preko internetskih portala, mailom ili telefonom građanima, potrošačima i poduzetnicima dana mogućnost da se izravno obrate za savjet ili pomoć.

Neki od tih alata su nacionalni centar SOLVIT koji može pomoći u slučaju problema s administracijom u nekoj od država EU, primjerice u povratu poreza, potvrdi boravka ili socijalnom osiguranju.

Želi li pak tko osnovati tvrtku u Hrvatskoj ili drugoj državi EU-a i treba informaciju o uvjetima, pomoći će mu jedinstvena kontaktna točka za usluge, a sve informacije dobit će na portalu www.psc.hr.

Za pomoć u rješavanju potrošačkih problema razvijeno je nekoliko alata i komunikacijskih kanala. Tako se primjerice putem centralnog informacijskog sustava za potrošače može postaviti pitanje ili podnijeti prijava inspekciji u slučaju povrede nekog od potrošačkih prava, u rješavanju problema s web trgovcem pomoći će Europski potrošački centar Hrvatska itd. (H)

You may also read!

Globalna utrka u generativnoj AI: Kina vodi u korištenju, SAD u implementaciji, dok Europa kaska

Globalna utrka u generativnoj AI: Kina vodi u korištenju, SAD u implementaciji, dok Europa kaska

Vođe su zabrinuti zbog nedostatka razumijevanja, poslovne strategije te nedovoljne količine podataka i pripremljenosti za regulaciju; dok su primarni

Read More...
IKEA povlači određene VARMFRONT prijenosne punjače zbog opasnosti od požara

IKEA povlači određene VARMFRONT prijenosne punjače zbog opasnosti od požara

IKEA potiče sve kupce koji posjeduju VARMFRONT prijenosni punjač od 10 000 mAh (broj modela E2038) s oznakom datuma

Read More...
Najmasovniji skok u more nastavlja tradiciju dobre zabave i pomaganja zajednici

Najmasovniji skok u more nastavlja tradiciju dobre zabave i pomaganja zajednici

Petnaesti skok sa zadarske rive, dm Zadar jump, održat će se u subotu 27. srpnja na zadarskoj rivi, najavljeno

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design