Može li hrvatski turizam trajati 365 dana u godini?

In Konferencije / savjetovanja
turizam

Turizam u Lijepoj našoj iz godine u godinu ostvaruje vrhunske rezultate. Dovoljno govori podatak kako prihodi u turizmu čine gotovo 20 posto hrvatskog BDP-a.

Većina prihoda i dolazaka ostvaruje se samo tijekom 80 ljetnih dana. Konferencija „Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak“ koja će se održati 25. rujna u Zagrebu, Sheraton Zagreb Hotel, uz sudjelovanje eminentnih stručnjaka, na konstruktivan način otvorit će bitne teme te pokušati pronaći rješenja za razvoj cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj.

S razlogom se tada postavlja pitanje – može li se hrvatski turizam odvijati tijekom cijele godine, kao što to pokazuju neki primjeri iz susjednih zemalja, poput Austrije i Mađarske, ali i Slovenije. Upravo o toj temi govorit će se na drugoj po redu konferenciji „Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak“, koja će se održati prigodno pred kraj ljetne sezone, u utorak 25. rujna, hotelu Sheraton u Zagrebu. Nastavak je to prošlogodišnjeg uspješnog okupljanja 30-tak eminentnih stručnjaka domaćeg i regionalnog turizma koja je privukla gotovo 300 sudionika – predstavnika hotela, toplica, turističkih tvrtki i obrta, turističkih agencija, turističkih zajednica i gradova.

Kako ističe glavna organizatorica Ivana Kolar, direktorica Julius Rose d.o.o., želja je ovom konferencijom identificirati potencijale, mogućnosti, pozitivne prakse i rješenja, te pronaći recepte za razvoj cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj. Pritom će se posjetitelji imati prilike upoznati s uspješnim iskustvima i praksom susjednih zemalja, s obzirom da je i ove godine konferencija međunarodnog tipa, s gostima predavačima iz Austrije, Portugala, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Mađarske.

„Ovim jednodnevnim susretom, zamišljenim u obliku kratkih dinamičnih predavanja i panela, nastojimo razviti prijedloge kako potaknuti i razvijati cjelogodišnji turizam, odnosno kako produljiti sezonu na obali i kako uspješno razvijati turizam u kontinentalnom dijelu Hrvatske. To su teme o kojima se puno govori, no kao da pravih rješenja još nema, ili ih je premalo, pa konferencijom želimo potaknuti kreiranje potencijalnih aktivnosti uz aktivno sudjelovanje predstavnika ključnih turističkih i gospodarskih institucija i poslovnih subjekata iz Hrvatske te stručnjaka s bogatim iskustvom, i vjerujem, vrijednim savjetima iz regije“, objašnjava Kolar, direktorica tvrtke Julius Rose.

Pokrovitelji konferencije su Ministarstvo turizma RH i Hrvatska gospodarska komora, a konferencija ima podršku gotovo svih turističkih udruga u turizmu te će pored resornog ministra Garija Cappellija, govoriti i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, zatim ministar za ekonomski razvoj i tehnologiju Republike Slovenije Zdravko Počivalšek, direktorica TZ Zagreb Martina Bienenfeld, direktor Hrvatske udruge turizma Veljko Ostojić, izvršna direktorica Europskog Summita zdravstvenog turizma Leila Krešić-Jurić, predsjednik SLO CRO Poslovnog kluba Saša Muminović, zatim vrhunski stručnjak za razvoj destinacija Christopher Hinteregger iz PKF Tourismexperts/Austrija, stručnjak za turizam i održivi razvoj Tim Clancy iz Irske/BiH, voditeljica projekta EU prijestolnica kulture Francisca Abreu iz Portugala i drugi.

Gosti će se tijekom cjelodnevne konferencije dotaknuti mnogih tema poput identifikacije postojećih hrvatskih potencijala u razvoju cjelogodišnjeg turizma, analize potencijalnih turističkih sadržaja i ponude, trendova u cjelogodišnjem i kontinentalnom turizmu u svijetu te načina kako se istaknuti i biti drugačiji istovremeno čuvajući tradicionalnu i kulturnu baštinu.

Također, posebna pozornost pridat će se razvoju destinacija kao preduvjeta produženja sezone te kreiranju novih turističkih proizvoda i razvoju kvalitete usluge u ponude, a jedna od tema bit će i kulturni turizam s obzirom da smo u godini kulturne baštine.

„Današnji turisti su putnici u potrazi za novim autentičnim iskustvima, a ne masovni turisti koji traže unificiranu ponudu u bilo kojem dijelu svijeta. Hrvatska bi trebala biti zemlja za koju se turisti ne odlučuju zbog najniže cijene nego zbog vrhunske usluge i autohtonosti života, što Hrvatske kao destinacija zasigurno može ponuditi“, zaključuje glavna organizatorica Kolar.

Dakako, biti će riječi i o rastućoj popularnosti Hrvatske u svijetu. Na tome se nikako ne smije stati, već iskoristiti ovaj trenutak za uključivanje u turizam na nove načine, poduzeti nove investicijske korake te realizirati brojne konkurentne prednosti koje Hrvatske posjeduje.

Konferencija će ponuditi brojna nova znanja i ideje malim i srednjim poduzetnicima i obrtima te nove ideje i motivaciju velikim turističkim subjektima. Zbog toga je ovaj događaj idealna prilika za direktan utjecaj na razvoj cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj i susret sa svim relevantnim akterima koji vide potencijal 365.

Više o konferenciji na web stranici: http://www.turizam365.com/

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna pao, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica prošloga tjedna pale jer se očekuje usporavanje rasta američkog gospodarstva, dok su europski

Read More...
Valamar

Poduzetnici u turizmu upozoravaju na otežano zapošljavanje stranaca

Turistički poduzetnici upozoravaju ovih dana na poteškoće u zapošljavanju stranih radnika zbog nove regulative, žaleći se da će to

Read More...
Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design