Na Crni petak Amerikanci potrošili 7,4 milijarde dolara na internetskoj kupovini

In Vijesti iz svijeta
friday

Umjesto čekanja u redovima pred trgovačkim centrima, Amerikanci na Crni petak, kada su najveća sniženja, sve više ostaju kod kuće i kupovinu obavljaju putem interneta. Tako su ovog Crnog petka, dan nakon Dana zahvalnosti, potrošili 7,4 milijarde dolara na internetsku kupovinu, objavio je Adobe Analytics.

To je rekordna potrošnja kad je u pitanju “online” kupovina na Crni petak, čak 20 posto veća u odnosu na prošlu godinu. Također, to je druga najveća potrošnja u povijesti SAD-a ostvarena u jednom danu internetske kupovine. Samo je prošlogodišnji Cyber ponedjeljak bio rastrošniji, tada su Amerikanci potrošili u “online” kupovini 500 milijuna dolara više, odnosno 7,9 milijardi.

Adobe Analytics predviđa da će ovog Cyber ponedjeljka, odnosno 2. prosinca, biti srušen rekord kad je u pitanju internetska kupovina u jednom danu, odnosno da će Amerikanci potrošiti 9,4 milijarde dolara. (H)

You may also read!

Šime Erlić

Predstavljen IPCEI-CIS: Infobip sudjeluje na projektu koji će Europi povećati globalnu konkurentnost

U zagrebačkom Infobipovom kampusu danas je službeno pokrenut IPCEI-CIS "Next Generation Cloud Infrastructure and Services", projekt globalne komunikacijske platforme

Read More...
Telemach

Telefoniranje i surfanje za samo 1 euro mjesečno? Moguće je, a evo i kako!

Dok troškovi života rastu, a cijene proizvoda i usluga nerijetko šokiraju kupce, Telemach okreće ploču - telefoniranje i surfanje

Read More...
METRO Hrvatska

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili strateško partnerstvo za razvoj gourmet authentic hotela

METRO Hrvatska i Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela sklopili su strateško partnerstvo s ciljem jačanja kvalitete i konkurentnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design