Na Jadranskom sajmu u Budvi dodijeljene nagrade izlagačima EXPO TROPHY 2019.

In Sajmovi i izložbe
Na Jadranskom sajmu u Budvi dodijeljene nagrade izlagačima EXPO TROPHY 2019

AD Jadranski sajam, u želji da podstakne unapređenje kvaliteta prezentacije, dodjeljuje priznanja EXPO TROPHY najuspješnijim izlagačima.

U tu svrhu bio je formiran žiri u sastavu: MOMČILO STOJANOVIĆ, predsjednik; MAJA ĐURIĆ, član i RANKO PAVIĆEVIĆ, član.

Žiri je ocjenjivao: način prezentacije na štandu, arhitektonsko i dizajnersko rješenje štanda, kvalitetu i obujam propagandnog materijala, prateće komunikacijske aktivnosti, manifestacije koje učesnik organizira i obučenost i ponašanje osoblja na štandu. U suštini, posao žirija se svodi na ocjenu kvalitete i efektivnosti aktivnosti izlagača u cilju promocije proizvoda ili usluga koje nudi.

U skladu s propisanim kriterijima, generalno gledano, predmet pažnje žirija je kvaliteta primjene marketing koncepta od strane izlagača, s fokusom na proizvod ili uslugu i s posebnim akcentom na kvalitetu sajamske prezentacije i ukupnih informativnih i promotivnih aktivnosti učesnika Sajma.

Na osnovu uvida u prezentacije na štandu, u obim i kvalitetu promotivnih i PR aktivnosti izlagača, kao i ostale elemente od značaja za konačan sud, žiri je na sjednici održanoj 21.03.2019. donio odgovarajuće odluke.

Žiri je odlučio uručiti priznanja sljedećim izlagačima:

NVO EKO CENTAR – Budva

Nevladina organizacija „Eko Centar“ zajedno sa Koka Kola Sistemom, uz financijsku podršku Koka Kola Fondacije, realizirati će ove godine projekt „Budva – Grad bez otpada“, sa ciljem da postane drugi takav grad, poslije Soluna, u Grčkoj. Taj projekt je okosnica njihovog nastupa na Sajmu.

U okviru projekta, bit će realizirane sljedeće aktivnosti: edukacija djece predškolskog i školskog uzrasta; donacija kanta za odlaganje plastike u okviru postojećih kontejnerskih mjesta; edukacija građana od vrata do vrata, sa motivacijskim flajerima, da je jednostovno i lako razdvojiti plastiku i PET ambalažu i da mrežaste kante za razdvajanje postoje u blizini njihovog mjesta stanovanja; osigurati će se donacija tzv. „pametnih klupa“ i klupa od reciklirane plastike sa zelenim stablom koje izrasta iz njihovog kućišta. I napokon, planira se otvaranje Interaktivnog centra u kojem će posjetitelji na jednom mjestu moći saznati na koji način će Budva postati GRAD BEZ OTPADA i kako oni mogu tome doprinijeti.

Sve u svemu, riječ je o inicijativi koja se čini realnom i dobro osmišljenom i koja ima izglede doprinijeti stvarnom poboljšanju sadašnje prakse prikupljanja i reciklaže otpada. Zato ovo priznanje ima za cilj da bude čin podrške i ohrabrenja takvim naporima i stremljenjima.

JASIN SHPK – Prizren

Riječ je o kompaniji koja je za više od pola stoljeća postojanja prešla put od obiteljske zanatske firme, do renomiranog proizvođača opreme za ugostiteljstvo, prvenstvo profesionalne kuhinjske opreme.

Njihova prezentacija na Sajmu predstavlja primjer dobro osmišljenog nastupa, u kojem se akcent stavlja na uvid u kvalitetu proizvoda. Ne zanemaruje se ni estetska dimenzija štanda, koji je dizajniran s mjerom i ukusom, kao ni funkcionalnost koja omogućava posjetiteljima da se bez teškoća informiraju o obimu i kvaliteti ponude. Tome doprinosi i kvalitetan promotivni materijal i besprekorno osposobljeno osoblje na štandu.

Sve u svemu, riječ je o ozbiljnom izlagaču čiji asortiman proizvoda doprinosi kvaliteti ukupne sajamske ponude i mi želimo da im ovo priznanje, pored ostalog, bude podstrek da i narednih godina budu učesnici Sajma u Budvi.

Treća nagrada – Bronzana plaketa – dodjeljuje se izlagaču AG VEBO D.O.O. – LJUBLJANA

Firma AG VEBO iz Ljubljane spada u red preduzeća koja posluju po principima konkurentnosti na zrelim i razuđenim savremenim tržištima. Bave se prodajom stolica i stolova za ugostiteljske firme, pri čemu pojedine djelove tih proizvoda, kao što su stolne ploče, proizvode sami. Za razliku od brojnih firmi u tranzicijskim ekonomijama zemalja u našoj regiji, koje se istovremeno bave raznim djelatnostima bez segmentiranja tržišta, AG VEBO je fokusiran na jedan uski tržišni segment, što predstavlja obrazac dosljedne primjene marketing koncepta u savremenim uvjetima.

Njihov štand je profesionalno koretno koncipiran i dizajniran. Prostor je iskorišten racionalno, ali ne škrto i na štetu funkcionalnosti, sve je na svom mjestu i sve odaje sliku ozbiljnog poslovnog subjekta koji zaslužuje povjerenje.

Druga nagrada – Srebrna plaketa – dodjeljuje se izlagaču TEHNO-DOM D.O.O. – ZAGREB

Ovaj izlagač je na kreativan i efektan način riješio problem kako da u prezentaciji svojih proizvoda izbjegne sterotipe i rutinu. Oni prodaju aparate za grijanje koji za gorivo koriste bioetanol, koji su lijepo dizajnirani, funkcionalni i nadasve ekonomični jer omogućavaju uštedu i do 30 posto u odnosu na druge izvore. Sve te važne atribute svoje ponude Tehno-dom je „upakirao“ u živopisnu i originalnu postavku na štandu, na kojem dominiraju brojni jezičci plamena koji griju, koji sugeriraju prijatnu toplinu doma i uz to uspješno demonstriraju mogućnosti kvalitetnog zagrijavanja prostora.

Sve u svemu, radi se o originalnoj i kreativnoj prezentaciji, koja na efektan način promovira kvalitete i mogućnosti proizvoda koje nude. A uspješna i efektna prezentacija je jedan od osnovnih kriterija za dodjelu priznanja Expo Trophy najuspješnijim izlagačima na Sajmu u Budvi.

Prva nagrada – EXPO TROPHY 2019. i Zlatna plaketa – dodjeljuje se izlagaču WINTERHALTER GASTRONOM MONTENEGRO D.O.O. – BUDVA

Vinterhalter je firma koju je prije 70 godina osnovao njemački preduzetnik Karl Vinterhalter. Danas je to kompanija sa podružnicama u cijelom svijetu i globalni brend za proizvodnju profesionalnih sistema za pranje posuđa. To ime predstavlja sinonim za inovaciju i garanciju najviše kvalitete rješenja za pranje posuđa u ugostiteljstvu, hotelijerstvu, objektima zajedničke prehrane i slično.

Njihova prezentacija na ovogodišnjem Sajmu u Budvi je demonstracija brižno osmišljenog nastupa koji je utemeljen na želji da se ostvari potpuna očiglednost superiorne kvalitete proizvoda koji se nude. Oni ne opisuju mogućnosti svojih mašina, već praktično pokazuju kako uprljani tanjuri i čaše na očigled postaju blistavo čisti poslije pranja u njihovim perilicama, čiji stakleni zidovi omogućavaju vizuelni uvid u cjelokupan proces.

Štand je dovoljno prostran, funkcionalan i do najsitnijih detalja organiziran i dizajniran sa ukusom i stilom. Uz vrhunski promotivni materijal i besprijekorno obučeno osoblje na štandu – to je sasvim dovoljno za prvu nagradu i Zlatnu plaketu Sajma.

You may also read!

Vlajčić

Ministar Vlajčić održao sastanak s komorama

Potpredsjednik Vlade i ministar poljoprivrede, šumarstva i ribarstva David Vlajčić održao je u srijedu 19. veljače 2025. godine u

Read More...
Otvoren Zagrebački sajam nautike

Otvoren Zagrebački sajam nautike

Danas je na Zagrebačkom velesajmu svečano otvoren Zagrebački sajam nautike, a na sajmu izlaže više od 330 izlagača iz

Read More...
Adrian Jezina

Dodatna potvrda brige o zaposlenicima: Telemach postao nositelj certifikata Future Resilience

Telemach je postao nositelj certifikata Future Resilience koji SELECTIO Grupa dodjeljuje kompanijama posvećenima brizi o zaposlenicima te njihovom osnaživanju.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design