Najveći skok prodaje McDonald’sa u zadnjih pet godina

In HoReCa
mcdonalds

Američki lanac restorana McDonald’s u drugom ovogodišnjem tromjesečju ostvario je najveći skok prodaje na globalnoj razini u zadnjih pet godina, potpomognut snažnijim rastom prometa i inicijativama na američkom tržištu poput posebnih pića te sendviča sa sastojcima po izboru kupca.

Prodaja u restoranima na globalnoj razini u drugom tromjesečju skočila je 6,6 posto, potaknuta najsnažnijim prometom u više od pet godina. Prodaja u američkim restoranima koji su otvoreni najmanje prije 13 mjeseci u drugom tromjesečju porasla je 3,9 posto.

Taj najveći svjetski lanac brze hrane po prihodima usredotočio se na preokretanje trenda pada prometa u restoranima u SAD-u, koji generiraju najveću dobit za tvrtku, i to uvođenjem novih proizvoda i usluga poput hamburgera sa svježe ispečenom govedinom, sendviča spravljenih po posebnim receptima, mogućnosti narudžbe i dostave.

Ti potezi su dio šireg plana zaokreta u poslovanju pod vodstvom izvršnog direktora Stevea Easterbrooka, koji se drugu godinu nalazi na svojoj funkciji.

Kompanija po svemu sudeći ponovno osvaja izgubljeno u utrci s konkurentima u području lanaca brze prehrane kao što su Wendy’s i Burger King, piše Reuters.

“Naš dobitak će rezultirati bolnim posljedicama koje će se osjetiti negdje drugdje”, izjavio je Easterbrook.

Neto dobit kompanije u drugom tromjesečju porasla je na 1,4 milijarde dolara ili 1,70 dolara po dionici, u odnosu na 1,09 milijardi i 1,25 dolara po dionici u istom razdoblju prošle godine.

Ukupni prihodi međutim pali su za 3,4 posto, na 6,05 milijardi dolara, no nadmašili su prosječnu procjenu analitičara od 5,96 milijardi dolara.

Dionice McDonald’sa dosegnule su povijesno rekordnu razinu te su u utorak predvodile dobitnike iz sastava Dow Jones indeksa. (H)

You may also read!

Croagro

CroAGRO i Sajmovi hrane i zdravog življenja: cjelovita suvremena rješenja za poljoprivredu budućnosti

Zagrebački velesajam od 5. do 8. prosinca 2024. postaje središte dvaju vodećih događaja: CroAGRO – međunarodnog sajma poljoprivrede, poljoopreme

Read More...
Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design