Nastavljen rast udjela dostave u veleprodajnom segmentu METRO-a

In Tvrtke i tržišta
METRO IMG

U prvom kvartalu poslovne godine 2017./2018. prodaja METRO AG porasla je za 0,2 posto te je dosegnula 10,1 milijardi eura, dok je like-for-like prodaja u usporedbi s istim periodom u prethodnoj poslovnoj godini rasla za 0,8 posto.

EBITDA bez zarade od nekretnina dosegnula je 608 milijuna eura (Q1 2016/17: 565 milijuna eura), dok je prijavljena EBITDA ostala na istoj razini te je iznosila je 608 milijuna eura.

Dostava u veleprodajnom segmentu METRO Wholesale i online poslovanje Reala ostvarili su značajan rast. U prvom kvartalu 2017./2018. prodaja METRO Wholesalea ostvarena putem dostave porasla je za 28 posto u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini te je ostvarila udio od 16 posto u ukupnoj prodaji.

Online prodaja hipermarketa Reala ostvarila je porast od oko 45 posto.
Like-for-like prodaja veleprodajnog segmenta METRO Wholesale koji objedinjuje METRO Cash & Carry i tvrtke specijalizirane za dostavu rasla je za 1 posto.

“U prvom kvartalu poslovne godine 2017./2018. ostvarili smo pozitivan razvoj prodaje i EBITDA-e bez zarade od nekretnina, usprkos manjem broju radnih dana u usporedbi s istim razdobljem u prethodnoj poslovnoj godini. Ostvarili smo planiranu zaradu u prvom kvartalu te smo predani postizanju smjernica postavljenih za poslovnu godinu 2017./2018.”, izjavio je Olaf Koch, predsjednik Uprave tvrtke METRO AG.

U financijskoj godini 2017./2018. METRO AG očekuje rast prodaje od najmanje 1,1 posto te rast like-for-like prodaje nešto viši od 0,5 posto, pri čemu se očekuje da će veleprodajni segment METRO Wholesale biti glavni pokretač razvoja prodaje.

You may also read!

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Tvrtka METRO Hrvatska svečano je otvorila novi veleprodajni centar u Puli, u Industrijskoj cesti 23. Novi pulski centar nalazi

Read More...
Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design