Nijemci žele putovati, Hrvatska među traženijim odredištima

In Iz zemlje
turizam - hotel

Unatoč određenoj zabrinutosti zbog gospodarske situacije, Nijemci ove godine žele putovati, a osim po Njemačkoj najviše žele na Mediteran pa i u Hrvatsku koja je među šest najtraženijih inozemnih odredišta, izvijestili su u petak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) s turističkog sajma CMT u Stuttgartu.

Taj se međunarodni sajam održava ovog tjedna do 22. siječnja, a hrvatsku turističku ponudu predstavljaju HTZ, turističke tvrtke i destinacije, pri čemu je naglasak na kampingu koji na sajmu u Stuttgartu ima veliki udjel.

Na sajmu je predstavljeno i istraživanje o putovanjima, “Reiseanalyse” njemačkog instituta FUR, prema kojem je gotovo 70 posto Nijemaca voljno putovati jednom ili više puta tijekom ove godine.

“To je vrlo detaljna analiza njemačkog turističkog tržišta koja daje uvid u trendove za aktualnu godinu, a koji kažu i da među Nijemcima postoji određena zabrinutost gospodarskom situacijom pa se tako i smanjio postotak onih koji očekuju da će se njihova osobna ekonomska situacija značajnije poboljšati. Ali, kada se govori o turizmu, oko 23 posto ispitanika reklo je da planira veću potrošnju za putovanja ove godine”, ističe direktor predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Romeo Draghicchio.

Naglašava i da je buking u Njemačkoj u siječnju na predpandemijskoj razini, što su na sajmu potvrdili i predstavnici touroperatora i drugi.

Shodno tome, iz Njemačke se ove godine može očekivati sličan predpandemijski promet, a prvo mjesto za putovanja im je Njemačka, zatim Španjolska, Italija, Turska, Austrija, Hrvatska i Grčka.

“Njemačka je najvažnije emitivno tržište za turizam s kojeg se tradicionalno ostvaruje najveći turistički promet, pa je tako bilo i u 2022. kada su Nijemci ostvarili najviše ili gotovo 25 milijuna noćenja, što je više od 23 posto od ukupnih noćenja”, kazao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Podaci iz te analize kažu i da će se iz Njemačke ove godine realizirati oko 65 milijuna turističkih putovanja, naspram 71 milijun prije pandemije, a očekuje se da će udjel na Mediteranu biti oko 38 posto. (H)

You may also read!

Nestlé

Nestlé financijski izvještaj za 2023. bilježi stabilan organski rast od 7,2%

Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je: „Dosad nezabilježena inflacija, do koje je došlo u posljednje dvije godine,

Read More...
Zahvaljujući donaciji PBZ grupe, Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio novo dječje igralište

Zahvaljujući donaciji PBZ grupe, Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio novo dječje igralište

Centar za odgoj i obrazovanje Zajezda dobio je donaciju u iznosu od 29.012,50 eura kojom je izgradio i opremio

Read More...
King Harmony

King Harmony osvojio srebro u kategoriji Najinovativnijeg sladoleda, Ledo nagrađen i za najbolje tehničko rješenje

Na godišnjoj konferenciji Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda, King Harmony osvojio je srebro u kategoriji Najinovativnijeg sladoleda, a Ledo je

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design