Niske temperature smanjile tromjesečnu dobit H&M-a

In Tvrtke i tržišta
h&m

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes i Mauritz (H&M) izvijestio je u utorak o osjetno manjoj dobiti u prvom fiskalnom tromjesečju zbog slabije prodaje proljetnih kolekcija na ključnim europskim tržištima pod utjecajem neuobičajeno niskih temperatura.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s veljačom neto dobit švedske kompanije smanjila se 44 posto, na 1,37 milijardi švedskih kruna (135 milijuna eura).

U Njemačkoj, glavnom H&M-ovom tržištu, prodaja je pala šest posto, a još je veći pad – za 10 posto – zabilježen u Francuskoj, četvrtom tržištu giganta ulične mode.

“Početak godine bio je težak”, zaključuje izvršni direktor H&M-a Karl-Johan Persson. “Rasprodaje u kombinaciji s neuobičajeno hladnim zimskim vremenom negativno su utjecale na prodaju proljetne odjeće”, pojasnio je.

Švedsku tvrtku posebno je teško pogodio razvoj online kupovine, koja je po tvrdnjama pojedinih analitičara izazvala pravu “apokalipsu u maloprodaji”. Sada pokušavaju pronaći formulu za uspješno poslovanje u takvom okruženju.

“Za grupu H&M 2018. je prijelazna godina u kojoj ubrzavamo transformaciju kako bismo iskoristili mogućnosti otvorene brzom digitalizacijom”, tumači Persson.

Grupa se tako odlučila povezati s divovima u segmentu društvenih medija kako bi poboljšala prisutnost u digitalnom svijetu. Očekuju tako da će ove godine njihova internetska prodaja porasti više od 25 posto.

“Naše je dugoročno stajalište da će nam to zajedno s našim znanjem i iskustvom omogućiti da uspješnije prebrodimo ovakva razdoblja”, dodao je čelnik švedske tvrtke. (H)

You may also read!

dalmatia

U Segetu Donjem otvoren prvi Dalmatia Boat Show

U Marini Baotić​ u Segetu Donjem, nedaleko Trogira u četvrtak je otvoren prvi ​međunarodni sajam nautike Dalmatia Boat Show,

Read More...
Valamar

Valamar i SeekandHit osvojili nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj

Valamar i agencija za digitalni marketing SeekandHit osvojili su nagradu za najbolju digitalnu kampanju, Best in Show, na dodjeli

Read More...
JANAF

Konferencija Janafa: Uložit će se 500 milijuna eura u velike baterijske spremnike

Država će utrošiti oko pola milijarde eura za velike baterijske spremnike za pohranu struje, koje će koristiti proizvođači električne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design