Erste Group predstavio je svoju animiranu božićnu reklamu za 2022. godinu: #believeinchristmas. Nastavljajući uspjeh Ersteovih prethodnih božićnih reklama poput „Ježa Henryja“, najnovija animacija bavi se izazovom s kojim se svi suočavamo ove godine, energetskom krizom. Jasna poruka spota: Zajedništvo osigurava da nam nitko i ništa ne može oduzeti radost Božića! S više od 225 milijuna pregleda, božićne reklame Erste Groupa učinile su bečku bankarsku grupu jednom od najuspješnijih svjetskih brendova kada je riječ o kreiranju takvih blagdanskih ponuda.
Pogledajte reklamu #believeinchristmas na web stranici Erste Groupa te na Facebooku, YouTubeu i Twitteru.
„Ovogodišnja reklama obraća se svima nama i mnogim izazovima s kojima se kao društvo trenutačno suočavamo. U teškim vremenima jake zajednice su one u kojima ljudi pomažu jedni drugima. To je ono što želimo pokazati u reklami #believeinchristmas. Zbližavanje – to je zapravo bit Božića“, objašnjava Mario Stadler, voditelj upravljanja brendom i komunikacijama u Erste Groupu
Božić je ove godine posebniji nego ikad
Selo u središtu ove nove božićne reklame Erste Groupa priprema se za blagdane kada tajanstvena figura odluči svima uništiti Božić. Šuljajući se kroz selo, zluradi lik isključuje struju i sabotira spremnike goriva u automobilima. Time suočava nedužne seljane s problemom koji je svima i previše poznat ove godine: energetskom krizom.
Ali umjesto da dopuste da im pokvari svečanost, seljani odlučuju da ih nitko neće spriječiti u proslavi Božića. Deblji šalovi i saonice mogu podići raspoloženje čak i kada nema dovoljno nafte i struje. Ovo nije Božić kao svake godine – ali #believeinchristmas daje do znanja da je, kao i svake godine, Božić uvijek proslava zajedništva i ljubavi.
Dugotrajna priča o božićnom uspjehu Erste grupe
Nakon Ježa Henryja (2018.), Bumbarice Hanne (2019.), Skladatelja Edgara (2020.) i Budućeg oca Jakuba (2021.), #believeinchristmas peta je međunarodna božićna reklama koju je Erste Group kreirao u suradnji s agencijom Jung von Matt DONAU. Kriteriji za najnoviju reklamu visoki su jer su prethodni božićni filmovi ukupno pregledani više od 225.000.000 puta te su prepoznati s više od 25 nagrada oglašivačke industrije.
Ostvareno s dokazanim partnerima
Da ponovimo, agencija Jung von Matt DONAU odgovorna je za kreativnu provedbu božićne reklame Erste Groupa. Kreativni direktor i glavni partner agencije Werner Singer ističe: „U ovogodišnjoj reklami blagdane ne obilježavaju svijeće koje lagano gore na božićnom drvcu ili udobnost tople grijalice. Da, u #believeinchristmas energetska kriza sve nas je pogodila. No, reklama nas podsjeća na što se moramo usredotočiti ovog Božića: slavlje ljubavi. ‘Vjerujte u Božić’ važnija je poruka nego ikad“.
Dorian i Daniel iz Zauberberga preuzeli su produkciju ovogodišnjeg spota, zajedno s tvrtkom za kozmičku animaciju Able&Baker.