Nova reklama Erste Groupa oživljava duh ovogodišnjih blagdana

In Društvene mreže
Erste Group_believeinchristmas_online

Erste Group predstavio je svoju animiranu božićnu reklamu za 2022. godinu: #believeinchristmas. Nastavljajući uspjeh Ersteovih prethodnih božićnih reklama poput „Ježa Henryja“, najnovija animacija bavi se izazovom s kojim se svi suočavamo ove godine, energetskom krizom. Jasna poruka spota: Zajedništvo osigurava da nam nitko i ništa ne može oduzeti radost Božića! S više od 225 milijuna pregleda, božićne reklame Erste Groupa učinile su bečku bankarsku grupu jednom od najuspješnijih svjetskih brendova kada je riječ o kreiranju takvih blagdanskih ponuda.

Pogledajte reklamu #believeinchristmas na web stranici Erste Groupa te na Facebooku, YouTubeu i Twitteru.

„Ovogodišnja reklama obraća se svima nama i mnogim izazovima s kojima se kao društvo trenutačno suočavamo. U teškim vremenima jake zajednice su one u kojima ljudi pomažu jedni drugima. To je ono što želimo pokazati u reklami #believeinchristmas. Zbližavanje – to je zapravo bit Božića“, objašnjava Mario Stadler, voditelj upravljanja brendom i komunikacijama u Erste Groupu

Božić je ove godine posebniji nego ikad
Selo u središtu ove nove božićne reklame Erste Groupa priprema se za blagdane kada tajanstvena figura odluči svima uništiti Božić. Šuljajući se kroz selo, zluradi lik isključuje struju i sabotira spremnike goriva u automobilima. Time suočava nedužne seljane s problemom koji je svima i previše poznat ove godine: energetskom krizom.

Ali umjesto da dopuste da im pokvari svečanost, seljani odlučuju da ih nitko neće spriječiti u proslavi Božića. Deblji šalovi i saonice mogu podići raspoloženje čak i kada nema dovoljno nafte i struje. Ovo nije Božić kao svake godine – ali #believeinchristmas daje do znanja da je, kao i svake godine, Božić uvijek proslava zajedništva i ljubavi.

Dugotrajna priča o božićnom uspjehu Erste grupe
Nakon Ježa Henryja (2018.), Bumbarice Hanne (2019.), Skladatelja Edgara (2020.) i Budućeg oca Jakuba (2021.), #believeinchristmas peta je međunarodna božićna reklama koju je Erste Group kreirao u suradnji s agencijom Jung von Matt DONAU. Kriteriji za najnoviju reklamu visoki su jer su prethodni božićni filmovi ukupno pregledani više od 225.000.000 puta te su prepoznati s više od 25 nagrada oglašivačke industrije.

Ostvareno s dokazanim partnerima
Da ponovimo, agencija Jung von Matt DONAU odgovorna je za kreativnu provedbu božićne reklame Erste Groupa. Kreativni direktor i glavni partner agencije Werner Singer ističe: „U ovogodišnjoj reklami blagdane ne obilježavaju svijeće koje lagano gore na božićnom drvcu ili udobnost tople grijalice. Da, u #believeinchristmas energetska kriza sve nas je pogodila. No, reklama nas podsjeća na što se moramo usredotočiti ovog Božića: slavlje ljubavi. ‘Vjerujte u Božić’ važnija je poruka nego ikad“.

Dorian i Daniel iz Zauberberga preuzeli su produkciju ovogodišnjeg spota, zajedno s tvrtkom za kozmičku animaciju Able&Baker.

You may also read!

mlijeko

Ministar Dabro s predstavnicima Odbora za mljekarstvo HPK

Potpredsjednik Vlade i ministar poljoprivrede, šumarstva i ribarstva Josip Dabro održao je u srijedu sastanak s predstavnicima Odbora za

Read More...
Super Konzum Križevci

U 2023. rast prihoda trgovaca na malo za milijardu eura

Istraživanje tržišta trgovine na malo mješovitom robom koje je provela Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) pokazalo je da

Read More...
Valamar hotel turizam

Komercijalni smještaj u srpnju s 2 posto manje turista i 0,5 posto više noćenja

U komercijalnom smještaju u srpnju je boravilo 4,4 milijuna turista ili dva posto manje nego u istom lanjskom mjesecu,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design