Novi vizualni korporativni identitet Erste Groupa i Erste banke

In Brandovi
Erste-Group

Cjelokupni vizualni korporativni identitet međunarodnog Erste Groupa, uključujući i Erste banku u Hrvatskoj, u siječnju 2023. temeljito je moderniziran i prilagođen budućnosti. Poznati logotip Erste i Sparkassen optimiziran je za digitalne medije, uz uvođenje novog ujednačenog fonta i novih boja. Osim Erste Bank i Sparkassen u Austriji, novi monokromatski višebojni identitet dobit će i Erste banke na svim tržištima srednje i istočne Europe.

„Brend može dugoročno biti uspješan samo ako se zalaže za jasne vrijednosti i jasna uvjerenja te ako ih se pridržava. To je ono što nas definira od osnutka naše kompanije prije više od 200 godina. Svojom vizijom, koja u središte stavlja financijsko zdravlje naših klijenata, pretočili smo našu svrhu u sadašnjost i postavili jasan smjer za budućnost. Ipak, svaku viziju treba doživjeti na pravi način, a to je upravo ono što naš novi korporativni dizajn omogućava”, rekao je Willi Cernko, glavni izvršni direktor Erste Groupa.

Novi vizualni identitet obuhvaća optimizirani logotip, nove korporativne boje i novi font. Erste logotip zadržava svoj prepoznatljiv i jedinstven karakter, ali je osvježen u dizajnu i monokromatski u primjeni. U kombinaciji s novim fontom, koji je prilagođen analognoj i digitalnoj upotrebi i novim bojama, izgled Erste banke postaje moderniji, privlačniji i svježiji. Višebojni pristup također je i poveznica između dizajna Erste Groupa i dizajna digitalne platforme George. Sve to rezultira korporativnim dizajnom koji pruža dosljedno iskustvo brenda na svim kanalima.

Postupno uvođenje
Novi korporativni dizajn Erste Groupa od siječnja se postupno uvodi na svim Ersteovim glavnim tržištima: u Austriji, Hrvatskoj, Češkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Srbiji i Slovačkoj. Novi dizajn brenda strateški je razvijen u suradnji s agencijom Jung von Matt Brand Identity iz Hamburga te agencijom Jung von Matt Donau iz Beča.

Najjači brend u Austriji i vodeći bankarski brend u Europi
Erste je u izvješću Brand Finance za 2022. proglašen najjačim brendom u Austriji. Na međunarodnoj razini, Brand Finance je proglasio Erste najjačim brendom u Europi u kategoriji bankarskih brendova. U izvješću se ukazuje na to da je Erste porastao za 22,4 boda u Indeksu snage brendova (Brand Strength Index), čime je potvrđena uspješna strategija brenda.

Erste-Filiale-SCREEN

You may also read!

Održana konferencija „Budućnost hrane i maloprodaje“:

Održana konferencija „Budućnost hrane i maloprodaje“

Samodostatnost domaće proizvodnje hrane kao pitanje strateške sigurnosti U Zagrebu je u organizaciji tvrtke Motus Media održana konferencija „Budućnost hrane

Read More...
wall

Na svjetskim burzama oprez uoči trgovinskih pregovora SAD-a i Kine

Na svjetskim se burzama prošloga tjedna trgovalo oprezno jer je američki Fed poručio da neće žuriti sa smanjenjem kamata

Read More...
EU 75 godina kasnije: Sigurniji rad, snažnije gospodarstvo

EU 75 godina kasnije: Sigurniji rad, snažnije gospodarstvo

Prvi koraci europske integracije započeli su još prošlog stoljeća, točnije 9. svibnja 1950. godine. Sagrađena na čvrstim temeljima solidarnosti

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design