Nužno je zaustaviti opadanje broja prijevoznika

In Logistika
prijevoz

Broj obrtnika prijevoznika u posljednjih deset godina smanjen je za više od 17 posto, zbog čega je nužno zajednički sa strukom poraditi na pronalasku rješenja problema.

Jubilarni, 10. Susret prijevoznika Hrvatske obrtničke komore, ponovo je bio prilika da se na jednom mjestu okupe domaći prijevoznici kako bi razmijenili iskustva i istaknuli probleme na koje nailaze u poslovanju. Oko 150 prijevoznika, u okviru radnih sastanaka, izlaganja, prezentacija i panela, raspravljali su o mogućnostima unaprjeđenja struke.

„Negativan trend koji je doveo do zatvaranja 1.519 obrta koji se bave prijevozničkom djelatnosti u posljednjih desetak godina razlog je za zabrinutost, ali i povod za aktivniju suradnju HOK-a i nadležnih institucija kako bi se pronašlo rješenje tog problema i ostvarili zajednički ciljevi“, istaknuo je Dalibor Kratohvil, predsjednik Organizacijskog odbora 10. Susreta prijevoznika.

Ulaskom u EU, domaći prijevoznici dobili su snažnu konkurenciju na europskom tržištu prijevozničkih usluga pa je kvalitetan zakonodavni okvir ono što im može i mora maksimalno olakšati poslovanje i stvoriti okvir za očuvanje postojećih te stvaranje novih radnih mjesta.

Predsjednik Ceha prijevoznika HOK-a Emilijo Bajlo izrazio je nezadovoljstvo što susretu nisu prisustvovali i predstavnici Ministarstva mora, pomorstva i infrastrukture i drugih institucija nadležnih za prijevozničku djelatnost: „I dalje ćemo ostati otvoreni za dijalog, koji je, nažalost, ovdje izostao. Tražimo da se uvjeti poslovanja olakšaju i da se pronađe način da svi imamo jednake uvjete poslovanja“.

U programu ovog skupa poseban interes izazvao je panel „Zakon o prijevozu u cestovnom prometu, izmjene i dopune, naglasak na prijevozu putnika“ koji je okupio relevantne sudionike Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Fakulteta prometnih znanosti, Sekcije taksi prijevoznika HOK-a i EKO taxija.

Predsjednik Sekcije taksi prijevoznika HOK-a, Božo Miletić, naglasio je kako već svi sve znaju o nastojanjima da se čuje struka pri izradi novog Zakona o prijevozu u cestovnom prometu. „Nacrt prijedloga Zakona koji je u prosincu bio na javnom savjetovanju i Nacrt koji je nakon javnog savjetovanja došao u javnost, nema podršku struke i bio bi teško provediv na terenu, s čime se slažu i ostali kolege prijevoznici. Komentari koje smo imali na predmetni Nacrt nisu usvojeni, a za to nismo dobili obrazloženje. Žao mi je što ovdje nema predstavnika Ministarstva, da ih pitamo zašto je to tako i kada će država početi brinuti o onima koji ispunjavaju sve svoje obveze, plaćaju poreze i slično“, istaknuo je Miletić.

U svakodnevnom poslovanju taksi prijevoznika, koji se već duže od dvije godine susreću s nelojalnom konkurencijom, čega su i institucije svjesne, traži se samo fer tržišna utakmica kako bi se obrtnicima omogućio opstanak na tržištu.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design