
Pan-pek otvara novo poglavlje u svijetu krafni
Najbolja krafna je topla krafna i to ona na kojoj su odrasle generacije. Pan-pek Krafneraj na zagrebačkoj Ilici 52, svaki

Mobitel kao novčanik: 81% Hrvata želi njime plaćati, a 4% bi ugradilo čip u tijelo
Istraživanje Mastercarda pokazuje da je više od pola Hrvata zadovoljno digitalizacijom, a na inovacije su najspremnije mlađe generacije. Hrvati na

Maslinovo ulje iz Novigrada u finalu prestižnog natjecanja Leone D’Oro
Maslinovo ulje Vergal Blend proizvođača Aminess iz Novigrada ušlo je u uži izbor prestižnog svjetskog natjecanja Leone D’Oro. Ovo

Dorina Love Notes – mali užitak s porukom ljubavi
Mali znak pažnje, osmijeh, lijepa riječ. Jednostavno postoje ti neki trenuci koji život čine posebnim, a oni sada mogu

Kraševe Napolitanke i Ki-Ki osvojili nagrade za dizajn
Kraševe legendarne Napolitanke i generacijama omiljeni Ki-Ki bomboni ove su godine ponovno dokazali da ne osvajaju samo nepca, već

Vivo i Huawei prestigli Apple u Kini u 2024.
Kineski proizvođači mobitela vivo i Huawei prestigli su lani prodajom u Kini američki Apple i istisnuli ga s vrha

Bolji posao i plaća – najpopularnije novogodišnje želje
Pronalazak boljeg posla i veće plaće, najpopularnije su novogodišnje želje povezane s karijerom, pokazuje anketa na portalu MojPosao. Anketu je

Veliki europski uspjeh: Konzum i ZOO agencija osvojili Effie Europe nagradu
Sinoć su u Bruxellesu, na prestižnom komunikacijskom festivalu Effie Europe, uručene nagrade najučinkovitijim marketinškim projektima u Europi, a brončanu

PIK Vrbovec šunke potvrdile status najprodavanijih na hrvatskom tržištu prema Nielsen istraživanju
Prema najnovijim istraživanjima provedenim od strane The Nielsen Company, renomirane agencije koja prati tržišne trendove i potrošačke preferencije, PIK

Coca-Colin doprinos gospodarstvu Hrvatske u 2023. godini iznosio 387 milijuna eura
U srijedu 6. studenog predstavljena je Studija o socioekonomskome utjecaju Coca-Cole u Hrvatskoj koja obuhvaća poslovne rezultate u 2023.