Obilježena 100 godišnjica osnivanja legendarnog Bauhausa u Weimaru

In Tvrtke i tržišta
bauhaus

Regionalni ured Njemačke turističke zajednice u srijedu 10.04. u Egoist baru u Zagrebu održao je tradicionalno godišnje predstavljanje medijima. Ovogodišnja globalna tematska kampanja povodom obilježavanja 100 godina od osnivanja legendarnog Bauhausa u Weimaru, vodi u rodno mjesto modernizma, u svijet arhitekture, dizajna i umjetnosti stvorenog u Njemačkoj, a čija djela su i danas cijenjena diljem svijeta.

Pozdravni govor održao je Bruno Boban, glasnogovornik i savjetnik Veleposlanstva Savezne Republike Njemačke u Zagrebu. Ovogodišnju promotivnu kampanju Njemačke „Celebrating Bauhaus“ predstavio je Cristian Sallai marketing & sales menadžer regionalnog ureda Njemačke turističke zajednice.

Proslava obljetnice povodom osnivanja Bauhausa motiv je organizacije mnogobrojnih festivala, izložbi i projekata u cijeloj Njemačkoj koja tako dodatno učvršćuje svoju poziciju kulturalne destinacije broj jedan za Europljane.

Njemačka je za Hrvate i dalje jako atraktivna destinacija za odmor, a glavni razlozi putovanja su odlasci na turistička putovanja i odmor, poslovna putovanja te posjet prijateljima i obitelji.

Rezultati uspjeha iz Hrvatske – nastavlja se pozitivan trend
Val uspjeha u Hrvatskoj, na najznačajnijem tržištu Njemačke kao turističke destinacije, se nastavlja i bilježi nove rekorde po broju noćenja. U periodu od siječnja do prosinca 2018. ostvareno je ukupno 418.736 noćenja, što predstavlja prosječan rast od 13 posto.

„Već nekoliko godina za redom Hrvatska bilježi trend rasta: 2017. je bila rekordna godina, a 2018. je donijela novi porast od čak 13 posto u odnosu na taj rekord. To čini Hrvatsku jednim od bitnijih incoming tržišta za Njemačku.” – objašnjava Cristian Sallai, marketing & sales menadžer regionalnog ureda za Rumunjsku, Bugarsku, Hrvatsku, Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu Njemačke turističke zajednice (DZT).

Najjači pokretač rasta s 35,8% noćenja iz Hrvatske je Bavarska, slijedi pokrajina Hessen s 15,6% i Baden-Württemberg 15,2%. Njemačka i dalje učvršćuje svoju poziciju kao atraktivna destinacija za odmor za putnike iz Hrvatske pa turistička putovanja zauzimaju prvo mjesto s 42% od ukupnog broja putovanja za Njemačku. Od toga se 44% turista odluči za posjetu njemačkim gradovima i događajima, zatim slijede kružna putovanja (20%), a za odmor u turističkim područjima se opredijeli 12%. Na poslovna putovanja u Njemačku iz Hrvatske godišnje otputuje 31% od ukupnog broja putnika, a ostala putovanja predstavljaju 26% od ukupnog broja putovanja.

Tematska kampanja Njemačke turističke zajednice promovira 100 godina Bauhausa u Njemačkoj

Njemačka turistička zajednica u svojoj globalnoj tematskoj kampanji za 2019. godinu u fokus stavlja stogodišnju obljetnicu od osnivanja legendarnog Bauhausa u Weimaru. Tim povodom su organizirane mnogobrojne aktivnosti namijenjene kulturno orijentiranoj populaciji iz definiranih ključnih tržišta koje će pobuditi zanimanje za autentičan doživljaj povijesti Bauhausa i Njemačke kao zemlje njegovog porekla.

„Proslava obljetnice povodom osnivanja Bauhausa je odličan način učvršćivanja pozicije Njemačke kao kulturalne destinacije broj jedan za Europljane.“ – objašnjava Petra Hedorfer, direktorica upravnog odbora DZT-a povodom početka ovogodišnje kampanje.

„Osnivači Bauhausa su predavali u Weimaru, Dessau i Berlinu, ali to ne znači da internacionalni sjaj Bauhausa, njegovo nasljeđe i korijeni ne sežu i do ostalih pokrajina Nemačke, do Baden-Württemberga, regije Nord Rhein-Westfalen i njenih gradova: Krefelda, Duisburga, Oberhausena, Essena i Münstera. To predstavlja važan aspekt ponude kulturalnog turizma turističke destinacije Njemačke.“

Odabrani događaji povodom obljetnice u Njemačkoj

Mnogobrojni projekti kampanje #CelebratingBauhaus otvaraju različite perspektive na stogodišnju obljetnicu Bauhausa u Njemačkoj i širom svijeta.

Festival povodom otvaranja obljetnice
Povodom jubilarne godine tijekom koje se obilježava 100 godina Bauhausa širom Njemačke se organiziraju mnogobrojne aktivnosti u suradnji s berlinskom Umjetničkom akademijom. U fokusu su projekti koji se bave legendarnom Bauhaus pozornicom.

Pod pokroviteljstvom predsjednika Savezne republike Njemačke 17. siječnja je započeo devetodnevni festival kojem je za cilj bio obnoviti duh Bauhaus festivala s umjetnicima iz čitavog svijeta. Umjetnički pravac festivala povjeren je poznatom dramaturgu i kustosu Bettine-Wagner-Bergelt.

Velika izložba u jubilarnoj godini

Tri velike izložbe organizirane povodom obljetnice u 2019. godini prenose povijest Bauhausa, posebnosti njegove arhitekture i dizajna interijera. Ovom prilikom će po prvi puta biti prikazan dio Bauhaus kolekcionarskog blaga, dizajnerskih klasika i eksperimenata forme.

Berlin: 6. rujan 2019. – Berlinska jubilarna izložba Bauhaus arhiva / Muzej interijera u Berlinskoj galeriji s naslovom „Original Bauhaus“ je izložba posvećena odnosu unikata i serije, originala i reprodukcije. Posjetioci će vidjeti klasike dizajna kao i današnje replike Bauhaus djela i odgovore suvremenih umjetnika na ikone modernizma.

Dessau: Zaklada Bauhaus Dessau će od 8. rujna 2019. u novom Bauhaus muzeju u Dessau prikazati izložbu u kojem je Bauhaus kao polje eksperimenta za modernu kulturu praktičnog života stavljen u fokus izložbe ,,Bauhaus zbirka“. Različiti Bauhaus proizvodi kao što su tipografije, svjetiljke, namještaj, tapete ili tekstil predstavljaju danas prirodni dio našeg svakodnevnog života. Oslanjajući se na ovo svakodnevno iskustvo izložba omogućava stvarni doživljaj Bauhaus kulturnog naslijeđa u 21. stoljeću.

Weimar: 6. travnja 2019. počinje izložbeni ciklus u novom Bauhaus muzeju Weimar: Jubilarna izložba „Bauhaus je iz Weimara“ stavlja osnivanje Bauhausa u pokret modernizma te stavlja svjetlost na utjecaj osnivača Waltera Gropiusa.

You may also read!

ciber

Microsoft: 600 milijuna kibernetičkih napada dnevno

U novom godišnjem izvješću "Digitalna obrana" Microsoft je upozorio na zabrinjavajući rast kibernetičkih napada u svijetu te izvijestio da

Read More...
Giving Friday 2024

Zahvaljujući rekordnom odazivu kupaca, dm će donirati više od 78.000 eura za djecu iz Rijeke i Zagorja

U petak 29. studenog dm je obilježio Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, te je uz podršku više

Read More...
placa-novac-euro

Rast prosječne neto i bruto plaće u svim županijama

Prosječne mjesečne isplaćene neto i bruto plaće po zaposlenome u pravnim osobama u trećem tromjesečju ove godine porasle su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design