Od polja do police pod QR povećalom

In Strateški savezi
Od polja do police pod QR povećalom

Kada je riječ o domaćoj kontroliranoj proizvodnji svježeg voća i povrća, Kaufland je otišao korak dalje i putem digitalne platforme AGRIVI osigurao još bolju kontrolu proizvoda i dobavljača.

Podrška domaćim proizvođačima od samih početaka poslovanja Kauflanda u Hrvatskoj jedan je od prioriteta ovog trgovačkog lanca. Kroz već poznati projekt „Naše mi najbolje paše“ surađuju s više od 60 domaćih proizvođača, a od prošle godine uvode i Model ugovorene proizvodnje voća i povrća gdje s pomno odabranim lokalnim proizvođačima sudjeluju u uzgoju određene sorte od biranja sjemena, nadgledanja razvoja, sve do do plasiranja u trgovine Kauflanda.

Upravo uz taj projekt veže se i platforma AGRIVI te će od sada kupci u trgovinama pored svakog proizvoda iz Ugovorene proizvodnje moći skenirati QR kod(u katalogu i u dućanu) i saznati sve važne informacije o sorti, procesu proizvodnje (postupci uzgoja i briga za usjeve) i porijeklu proizvoda. Naime, AGRIVI softver prikuplja sve informacije od početka do kraja procesa proizvodnje i tako jamči potpunu sljedivost svih poljoprivrednih procesa proizvodnje što dovodi do visoke razine kvalitete svježeg voća i povrća i veće transparentnosti.

„Veliku pažnju posvećujemo suradnji s domaćim poljoprivrednicima te nam je iznimno bitno našim kupcima ponuditi lokalne proizvode vrhunske kvalitete i povećati. Upravo je AGRIVI ta spona između nas i kupaca jer sada i sami pomoću QR koda mogu provjeriti kompletnu povijest proizvoda koje kupuju“, izjavio je član Uprave za Nabavu iz Kauflanda Hrvatska k.d., Daniel Šturm.

Sama implementacija softvera u trgovine provodit će se postepeno te za sada kupci mogu skeniranjem QR koda dobiti informacije o rajčicama, a tijekom ljeta i o dinji, lubenici itd.

You may also read!

OECD

OECD: Njemačko gospodarstvo dogodine će krenuti prema rastu

Njemačko gospodarstvo ovu će godinu završiti s krhkim rastom od 0,3 posto, 2026. s jednim postotkom, a 2027. sa

Read More...
Više od 98 tisuća kupaca dm-a podržalo sedmo izdanje projekta Pink Ribbon

Više od 98 tisuća kupaca dm-a podržalo sedmo izdanje projekta Pink Ribbon

Primopredajom donacije vrijedne 13.111,46 eura, u ponedjeljak 1. prosinca završeno je sedmo izdanje projekta Pink Ribbon, u kojem su

Read More...
Svjetski kongres poduzetnika, Slovenija 2025

Svjetski kongres poduzetnika – Slovenija 2025

Poduzetnici su svojim inovativnim pristupima i odgovornom praksom ključni pokretači usmjeravanja društva prema razvoju i općem poboljšanju. Nedavnim održavanjem V.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design