Optima Telekom, uz ponudu fiksnih telekomunikacijskih usluga i rješenja, u posljednje je vrijeme snažno zakoračio i u ICT segment. Nudeći kompletna komunikacijska i ICT rješenja poslovnim korisnicima, Optima je u mogućnosti zadovoljiti sve njihove potrebe, uz maksimalnu učinkovitost te bez potrebe za većim ulaganjima.
Optima Telekom svoju ICT ponudu temelji na standardnim i posebnim ICT rješenjima, pri čemu posebno vodi računa o individualnom pristupu svakom korisniku.
Standardne ICT usluge su predefinirane usluge ili paketi koji u potpunosti zadovoljavaju potrebe većine poslovnih korisnika. Neke od standardnih ICT usluga su Office 365, OT Cloud Fax, Antivirus zaštita, Nadzor vozila, Najam multifunkcionalnih uređaja i Video nadzor.
Korištenjem Office 365 usluge, uvijek možete imati najnoviju verziju Office standardnih uredskih programa. Osim Worda, Excela, PowerPointa i Outlooka uz ovu uslugu Optima Telekom nudi i OneDrive aplikaciju za pohranu podataka u oblaku i komunikacijski softver Skype, ovisno o odabranom paketu. Usluga OT Cloud Fax omogućava jednostavan i brz način primanja i slanja fax poruka putem interneta, bez fax uređaja i zasebnog telefonskog priključka.
Optima Telekom omogućava i Najam multifunkcionalnih uređaja koji pružaju mogućnost ispisa, kopiranja i skeniranja. Video nadzor se koristi za zaštitu objekata svih veličina i namjena, a Optima korisnicima usluge omogućava instalaciju potpunog i cjelovitog rješenja koje uključuje izradu projekta, implementaciju, konfiguraciju te uspostavu kontrole samog sustava.
Jedna od vrlo traženih usluga je i usluga Fiskalnih blagajni – OptiFiskal Mini i OptiFiskal Maxi, koje uključuju sve u jednom uređaju (blagajna, pisač, aplikacija), besplatnu instalaciju i tehničku podršku 24 sata dnevno.
ICT rješenja u potpunosti prilagođena vašim potrebama
U slučaju posebnih potreba korisnika, kreiraju se posebna ICT rješenja kako bi svi individualni zahtjevi korisnika bili zadovoljeni. Posebna rješenja pokrivaju:
- kreiranje raznih IT sustava poput rješenja za web ili backup sustava,
- implementaciju sustava za upravljanje poslovanjem i praćenje poslovnih procesa poput CRM-a
- mrežne i komunikacijske sustave
- kreiranje posebnih ICT hardverskih i komunikacijskih rješenja
Takva rješenja, između ostaloga, podrazumijevaju i analizu poslovanja, savjetovanje, dizajn te implementaciju samog rješenja. Sve faze vođene su od strane stručnih članova Optiminog ICT tima te je na taj način angažman samog korisnika sveden na minimum što mu omogućava da u potpunosti ostane posvećen svojoj primarnoj djelatnosti.
“Kao jedan od vodećih pružatelja telekomunikacijskih usluga u zemlji, prvenstveno vodimo računa da svojim uslugama i tehnološki naprednim rješenjima olakšamo poslovanje našim korisnicima, smanjimo im poslovne rizike te stvorimo prostor za dodatne uštede i rast. Na taj način Optima želi biti idealan partner koji će podići poslovanje svakog poslovnog korisnika na višu razinu te zbog toga kontinuirano ulažemo i unaprjeđujemo našu ponudu. S posebnim zadovoljstvom mogu reći da smo u tome uspješni, a što dokazuju naši korisnici koji iz dana u dan sve više prepoznaju prednosti Optiminih usluga.”, izjavila je Mirela Šešerko, članica Uprave Optima Telekoma i jedna od pokretačica ekspanzije ICT poslovanja na hrvatskom tržištu.
Optima Telekom nudi i mogućnost financiranja projekata putem leasinga koji omogućuju unapređenje poslovanja pod uvjetima koji štite kapital korisnika i pomažu u zadržavanju kreditne sposobnosti kod poslovnih banaka i dobavljača.
Ponuda Optima Telekoma uključuje i edukaciju korisnika, održavanje te ostale vidove “customer care” odnosa.