Vodeći svjetski proizvođač poslovnog softvera i hardvera Oracle održao je danas u zagrebačkom Plaza Event centru svoju godišnju konferenciju Oracle Cloud Day. Ovogodišnja konferencija, 11. po redu održana je pod motom „Inovacija za rast. Znanje za kontrolu.“ u suradnji s američkih tehnološkim divom, tvrtkom Intel. Okosnica konferencije bili su prikazi kako cjelovita strategija poslovanja u oblaku može transformirati cjelokupno poslovanje tvrtki te kako kapitalizirati mogućnosti koje pruža digitalizacija.
Konferencija je okupila više od 300 sudionika, mahom vodeće ljude domaće poslovne i ICT zajednice, informatičke stručnjake te hrvatske i inozemne govornike a otvorio ju je Marin Tadić, prvog čovjek kompanije za Adriatic regiju koji je između ostalog istaknuo: „Informacijska tehnologija danas napreduje toliko brzo da nova tehnološka postignuća i proizvodi namijenjeni krajnjim korisnicima izlaze gotovo svaki dan. Oracle najveću važnost pridaje dinamičnom rastu računarstva u oblaku koje se više ne smatra jednim od “IT trendova”, već se doživljava kao potpuno prirodni fenomen koji se sve više i sve brže usvaja u svijetu poslovnog IT-a. Digitalna transformacija poslovanja zasnovana na računarstvu u oblaku zaista predstavlja revoluciju u izgradnji i korištenju IT sustava a ključ za razumijevanje ovog procesa je koncept “digitalne komunikacije”, tj. omogućavanje bolje poslovne interakcije zahvaljujući povezivanju ljudi, lokacija i stvari.“ Istaknuo je Tadić.
Ključnu prezentaciju održao je Janusz Naklicki, potpredsjednik Oraclea za središnju, istočnu Europu i zemlje CIS-a koji je između ostalog, podatke i informacije usporedio s gorivom: „Često se kaže da su podaci novo gorivo današnjice. I za razliku od starih goriva poput nafte koji se jednom prerade, podaci i informacije kontinuirano proizvode novo gorivo odnosno još više podataka, koji se potom mogu koristiti za optimizaciju postojećeg ili stvaranje nekog potpuno novog proizvoda. To je ono što podatke čini jedinstvenima i vrijednima. No iako podaci imaju ogroman potencijal za kompanije i organizacije, tek 5 posto tih kompanija svjesno je vrijednosti svojih podataka“ iznio je Naklicki u svom izlaganju.
Uz ključne Oracleove govornike, zanimljiva izlaganja i prezentacije studija slučaja održale su i brojne domaće tvrtke. Tako je primjerice, o integraciji uređaja velikih podataka u IT okruženje tvrtke govorio Dražen Marković iz Neosa, koji je ove godine bio platinasti sponzor konferencije. Prezentacije su održali i predstavnici Hipersfere, Multicoma, HEP-a, Addiko Banke, Avneta, Combisa te King ICT-a.