Ožujsko pivo lansira kampanju “Što bi dao?”

In Brandovi
zuja

Nogometna kampanja “Što bi dao?” omogućuje svim navijačima reprezentacije i ljubiteljima nogometa da na internetskoj stranici www.stobidao.ozujsko.com predaju prijavu u obliku fotografije i teksta.

One najbolje bit će zauvijek zabilježene u knjizi koja će biti svečano uručena našim reprezentativcima prije odlaska u Rusiju. Navijači svoje prijave mogu predati do 23. svibnja 2018. godine, a vjerujemo kako će te priče našim nogometnim reprezentativcima dati snažan vjetar u leđa i kako će sigurno osvojiti naslov.

U kampanju su se uključila i poznata lica, pa smo tako čuli da bi Ćiro dao život, a Slavko Goluža olimpijsku medalju. Što su rekli Ivan Šarić, Robert Knjaz i Rene Bitorajac možete pogledati u videu.

Ovime želimo pokazati našim igračima da smo spremni dati uistinu mnogo kako bismo ih potaknuli da ostave srce na terenu. Ako osvoje naslov, Hrvatska će biti bogatija za titulu i ”SVE ŠTO BISMO DALI”.

You may also read!

Carlo Messina

Carlo Messina sedmu godinu najbolji CEO u europskom bankarskom sektoru na Extel ljestvici

Rezultati se temelje na širokom istraživanju oko 1800 institucionalnih investitora i financijskih analitičara koje je proveo Extel. Milano. rujan 2024.

Read More...
Vlada je stvorila sve preduvjete za novu eru upravljanja turizmom

Vlada je stvorila sve preduvjete za novu eru upravljanja turizmom

Ministar turizma i sporta Tonči Glavina s direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem, 9. 9. 2024. na konferenciji za

Read More...
Dodijeljene nagrade HGK za najbolja održiva poduzeća

Dodijeljene nagrade HGK za najbolja održiva poduzeća

„S pravom možemo reći da živimo u vremenu koje nas potiče na promjene. Na pragu smo nove industrijske revolucije,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design